Porsche vyvíjí Cayman GT4 Clubsport

Porsche Motorsport vyvinulo na základě odlehčeného modelu Cayman GT4 závodní vůz. Cayman GT4 Clubsport se představí na autosalonu v Los Angeles 18. listopadu. Stejný den bude zahájen i prodej tohoto závodního vozu s motorem o výkonu 283 kW (385 k) umístěným uprostřed.

Stejně jako jeho výchozí vůz určený pro běžné silnice, i provedení Cayman GT4 Clubsport pohání plochý šestiválec o objemu 3,8 l. Závodní verze je vybavena dvouspojkovou převodovkou s řadicími páčkami na volantu a samosvorným zadním diferenciálem. Lehká přední náprava je převzatá ze závodního sourozence 911 GT3 Cup, který závodí ve 20 pohárových závodech Porsche po celém světě. Výkonná brzdová soustava je tvořena ocelovými kotouči s průměrem 380 mm, použitými na všech kolech. Na váze ukazuje závodní Cayman GT4 Clubsport s továrně montovaným ochranným rámem, skořepinovými závodními sedadly a šestibodovými bezpečnostními pásy pouhých 1300 kg.

Objednávky na nový Cayman GT4 Clubsport přijímá Porsche Motorsport ve Weissachu, americké zákazníky obslouží Porsche Motorsport North America. V sezóně je plánovaná homologace tohoto vozu pro šampionáty Pirelli World Challenge, Continental Tire Sports Car Challenge, Pirelli GT3 Cup Trophy USA, Ultra 94 GT3 Cup Challenge Canada a pro různé závody podporované klubem Porsche Club of America a dalšími kluby po celém světě.

Detailní informace a fotografie budou k dispozici od 18. listopadu při příležitosti premiéry nového Porsche Cayman GT4 Clubsport.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků