Porsche vyvíjí Cayman GT4 Clubsport

Porsche Motorsport vyvinulo na základě odlehčeného modelu Cayman GT4 závodní vůz. Cayman GT4 Clubsport se představí na autosalonu v Los Angeles 18. listopadu. Stejný den bude zahájen i prodej tohoto závodního vozu s motorem o výkonu 283 kW (385 k) umístěným uprostřed.

Stejně jako jeho výchozí vůz určený pro běžné silnice, i provedení Cayman GT4 Clubsport pohání plochý šestiválec o objemu 3,8 l. Závodní verze je vybavena dvouspojkovou převodovkou s řadicími páčkami na volantu a samosvorným zadním diferenciálem. Lehká přední náprava je převzatá ze závodního sourozence 911 GT3 Cup, který závodí ve 20 pohárových závodech Porsche po celém světě. Výkonná brzdová soustava je tvořena ocelovými kotouči s průměrem 380 mm, použitými na všech kolech. Na váze ukazuje závodní Cayman GT4 Clubsport s továrně montovaným ochranným rámem, skořepinovými závodními sedadly a šestibodovými bezpečnostními pásy pouhých 1300 kg.

Objednávky na nový Cayman GT4 Clubsport přijímá Porsche Motorsport ve Weissachu, americké zákazníky obslouží Porsche Motorsport North America. V sezóně je plánovaná homologace tohoto vozu pro šampionáty Pirelli World Challenge, Continental Tire Sports Car Challenge, Pirelli GT3 Cup Trophy USA, Ultra 94 GT3 Cup Challenge Canada a pro různé závody podporované klubem Porsche Club of America a dalšími kluby po celém světě.

Detailní informace a fotografie budou k dispozici od 18. listopadu při příležitosti premiéry nového Porsche Cayman GT4 Clubsport.

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

včera | Jan Mička | 26 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků
S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem

Čtyři dny v autě, skoro 1300 ujetých kilometrů a mraky různorodých zážitků, které bych jinak nepochytil za celý rok. Nějak takto by se dalo ve zkratce shrnout putování Marokem za volantem jednoho z nejlepších SUV dnešní doby.

6.  1.  2019 | Jan Mička | 43 příspěvků