Porsche vyvíjí Cayman GT4 Clubsport

Porsche Motorsport vyvinulo na základě odlehčeného modelu Cayman GT4 závodní vůz. Cayman GT4 Clubsport se představí na autosalonu v Los Angeles 18. listopadu. Stejný den bude zahájen i prodej tohoto závodního vozu s motorem o výkonu 283 kW (385 k) umístěným uprostřed.

Stejně jako jeho výchozí vůz určený pro běžné silnice, i provedení Cayman GT4 Clubsport pohání plochý šestiválec o objemu 3,8 l. Závodní verze je vybavena dvouspojkovou převodovkou s řadicími páčkami na volantu a samosvorným zadním diferenciálem. Lehká přední náprava je převzatá ze závodního sourozence 911 GT3 Cup, který závodí ve 20 pohárových závodech Porsche po celém světě. Výkonná brzdová soustava je tvořena ocelovými kotouči s průměrem 380 mm, použitými na všech kolech. Na váze ukazuje závodní Cayman GT4 Clubsport s továrně montovaným ochranným rámem, skořepinovými závodními sedadly a šestibodovými bezpečnostními pásy pouhých 1300 kg.

Objednávky na nový Cayman GT4 Clubsport přijímá Porsche Motorsport ve Weissachu, americké zákazníky obslouží Porsche Motorsport North America. V sezóně je plánovaná homologace tohoto vozu pro šampionáty Pirelli World Challenge, Continental Tire Sports Car Challenge, Pirelli GT3 Cup Trophy USA, Ultra 94 GT3 Cup Challenge Canada a pro různé závody podporované klubem Porsche Club of America a dalšími kluby po celém světě.

Detailní informace a fotografie budou k dispozici od 18. listopadu při příležitosti premiéry nového Porsche Cayman GT4 Clubsport.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků