Porsche vyvíjí Cayman GT4 Clubsport

Porsche Motorsport vyvinulo na základě odlehčeného modelu Cayman GT4 závodní vůz. Cayman GT4 Clubsport se představí na autosalonu v Los Angeles 18. listopadu. Stejný den bude zahájen i prodej tohoto závodního vozu s motorem o výkonu 283 kW (385 k) umístěným uprostřed.

Stejně jako jeho výchozí vůz určený pro běžné silnice, i provedení Cayman GT4 Clubsport pohání plochý šestiválec o objemu 3,8 l. Závodní verze je vybavena dvouspojkovou převodovkou s řadicími páčkami na volantu a samosvorným zadním diferenciálem. Lehká přední náprava je převzatá ze závodního sourozence 911 GT3 Cup, který závodí ve 20 pohárových závodech Porsche po celém světě. Výkonná brzdová soustava je tvořena ocelovými kotouči s průměrem 380 mm, použitými na všech kolech. Na váze ukazuje závodní Cayman GT4 Clubsport s továrně montovaným ochranným rámem, skořepinovými závodními sedadly a šestibodovými bezpečnostními pásy pouhých 1300 kg.

Objednávky na nový Cayman GT4 Clubsport přijímá Porsche Motorsport ve Weissachu, americké zákazníky obslouží Porsche Motorsport North America. V sezóně je plánovaná homologace tohoto vozu pro šampionáty Pirelli World Challenge, Continental Tire Sports Car Challenge, Pirelli GT3 Cup Trophy USA, Ultra 94 GT3 Cup Challenge Canada a pro různé závody podporované klubem Porsche Club of America a dalšími kluby po celém světě.

Detailní informace a fotografie budou k dispozici od 18. listopadu při příležitosti premiéry nového Porsche Cayman GT4 Clubsport.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků