a co takto spomenut aj Bratislavu, lebo takto to vypada ze v Leipzigu si tie Cayenny skutocne montuju sami co samozrejme nie je pravda :) poznam ten proces, preto by mohli ubrat so svojej hrdosti a aspon podakovat bratom slovakom za to ze im vyrabaju kvalitne auto na ktore si mozu v klude nalepit nalepku "made in germany" to zmontoanie podvozku a hotovej karoserie uz je fakt brnkacka :)
o této pravdě se v článku skutečně nemluví. A navíc část vozů s motorem V6 se sezónně v Bratislavě i finalizuje.
Ten clanek je o tom, ze Porsche vyrobilo jiz 200 000 modelu Cayenne s tim, ze jubilejni model sjel z linky v Leipzigu. Neni tam psano, ze se to jinde nevyrabi, ze se to jinde nefinalizuje apod.Chapu, ze muze byt pro nekoho slozite neslyset i o te "sve" fabrice, ale prece nebudeme pri podobnych oslavach vypisovat vzdy vsechny zavody, ve kterych se nejaky model nekdy vyrabel.
To nebyla kritika ale jen drobné doplnění informace. O výrobě Cayennu v Bratislavě totiž málokdo ví.
Vsak tak to ma tak byt, ako pise nejaky vysoky manazer vo svojej knihe "Porsche je nemecka praca" atd. Treba ludi oblbovat. A na co sa rozculovat ... kym is vo VW-Porsche uvedomuju, ze v Bratislave sa to spravi lacnejsie a kvalitnejsie ako na tureckych linkach v Nemecku, tak zakaznika mozu krmit, cim chcu. Kym sa to bude predavat bude praca.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.