Porsche vyrobilo již 200 tisíc vozů Cayenne

Porsche vyrobilo již 200 tisíc vozů Cayenne

Porsche Cayenne hned po svém uvedení na trh vyvolalo rozporuplné názory. Ani ne proto, že by bylo špatným SUV, ale proto, že automobilka produkující perfektní sportovní vozy se rozhodla vypustit do světa velké a těžké SUV, které v terénu moc nedokáže a na trati jakbysmet. Ale čistě z pohledu modelu Cayenne nebylo toto rozhodnutí obchodně špatné - před pár dny závod v Leipzigu totiž opustilo červené Cayenne GTS s pořadovým číslem 200 000.

Výsledek je to pro Porsche velmi dobrý, protože automobilka počítala za toto období pouze s polovičními prodeji. Roční produkce měla činit pouze 20 tisíc vozů, ale nyní každoročně opouští fabriku přes 40 tisíc Cayennů. Tento úspěch jen dokazuje, že Porsche již není plně odkázáno na stavbu malých sporťáků, ale vydá se i jiným směrem. Důkazem toho může být i čtyřdveřové coupé Panamera.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Cayenne GTS

bazar

Porsche Panamera 3,6
Rok výroby: 2010
Stav: 125 205 km
Cena: 900 000 Kč
Porsche Boxster 2,7
Rok výroby: 2006
Stav: 58 037 km
Cena: 600 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 820 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků