Porsche vypouští poslední upoutávku na novou 911. Známe datum premiéry

Porsche nás ještě naposledy láká na novou generaci modelu 911. Oficiálně už také odhaluje datum premiéry.

Poslední upoutávka před samotným odhalením nové generace Porsche 911 nám toho zrovna moc neukazuje. Novinku vidíme zahalenou do stínu, pouze září svými Matrix LED světlomety a siluetou dává najevo, že design nové 911 bude pochopitelně dalším krokem v nekončící evoluci legendárního Porsche.

Konečně nám ovšem automobilka zveřejňuje datum oficiální premiéry. Nová generace (zatím označovaná jako 992) se poprvé představí v úterý večer 27. listopadu před začátkem autosalonu v Los Angeles, evropskému publiku tím pádem 28. listopadu brzo ráno. První informace se vám budeme samozřejmě snažit předat co nejdříve.

Nové Porsche 911 podstupuje finální testy. Známe pár nových detailů

Nové Porsche 911 podstupuje finální testy. Známe pár nových detailů

Řadu detailů o nové devětsetjedenáctce už každopádně víme: Motorově bude 911 využívat stejný základ jako odchozí generace 991.2 – přeplňovaný třílitrový plochý šestiválec. Jednotka ovšem prošla rozsáhlou úpravou včetně nového sání, chlazení, vstřikování, výfukového systému a instalace filtru pevných částic.

Výkon by měl u rychlejší Carrery S povyskočit asi o 30 koní (22 kW), tedy na 450 koní (331 kW). Současná sedmistupňová automatická převodovka bude nahrazena upravenou osmistupňovou skříní, která pochází z Panamery. A jelikož Porsche naslouchá puristům a zákazníkům celkově, možné volbě manuální převodovky bychom se nedivili. Na druhou stranu, nová 911 má být připravena i pro hybridní variantu.

Chris Harris z Top Gearu naboural své Porsche 911 GT3. Střetl se s pick-upem

Chris Harris z Top Gearu naboural své Porsche 911 GT3. Střetl se s pick-upem

Vcelku zásadní novinkou bude absence užší karoserie u modelů Carrera. Všechny verze nové 911 tak budou používat širší záď (a rozchod kol) jako u dosavadních modelů s pohonem všech kol či verzí GTS. Uvnitř se máme dočkat nových technologií jako asistentu pro udržování jízdy v pruhu nebo příplatkového systému nočního vidění.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 33 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků