Porsche vypouští poslední upoutávku na novou 911. Známe datum premiéry

Porsche nás ještě naposledy láká na novou generaci modelu 911. Oficiálně už také odhaluje datum premiéry.

Poslední upoutávka před samotným odhalením nové generace Porsche 911 nám toho zrovna moc neukazuje. Novinku vidíme zahalenou do stínu, pouze září svými Matrix LED světlomety a siluetou dává najevo, že design nové 911 bude pochopitelně dalším krokem v nekončící evoluci legendárního Porsche.

Konečně nám ovšem automobilka zveřejňuje datum oficiální premiéry. Nová generace (zatím označovaná jako 992) se poprvé představí v úterý večer 27. listopadu před začátkem autosalonu v Los Angeles, evropskému publiku tím pádem 28. listopadu brzo ráno. První informace se vám budeme samozřejmě snažit předat co nejdříve.

Nové Porsche 911 podstupuje finální testy. Známe pár nových detailů

Nové Porsche 911 podstupuje finální testy. Známe pár nových detailů

Řadu detailů o nové devětsetjedenáctce už každopádně víme: Motorově bude 911 využívat stejný základ jako odchozí generace 991.2 – přeplňovaný třílitrový plochý šestiválec. Jednotka ovšem prošla rozsáhlou úpravou včetně nového sání, chlazení, vstřikování, výfukového systému a instalace filtru pevných částic.

Výkon by měl u rychlejší Carrery S povyskočit asi o 30 koní (22 kW), tedy na 450 koní (331 kW). Současná sedmistupňová automatická převodovka bude nahrazena upravenou osmistupňovou skříní, která pochází z Panamery. A jelikož Porsche naslouchá puristům a zákazníkům celkově, možné volbě manuální převodovky bychom se nedivili. Na druhou stranu, nová 911 má být připravena i pro hybridní variantu.

Chris Harris z Top Gearu naboural své Porsche 911 GT3. Střetl se s pick-upem

Chris Harris z Top Gearu naboural své Porsche 911 GT3. Střetl se s pick-upem

Vcelku zásadní novinkou bude absence užší karoserie u modelů Carrera. Všechny verze nové 911 tak budou používat širší záď (a rozchod kol) jako u dosavadních modelů s pohonem všech kol či verzí GTS. Uvnitř se máme dočkat nových technologií jako asistentu pro udržování jízdy v pruhu nebo příplatkového systému nočního vidění.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 148 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 83 příspěvků