Porsche v Ženevě: speciály 919 a 911 RSR i 911 Targa a diesel Macan

Expozice automobilky Porsche na probíhajícím autosalonu v Ženevě nabízí novinky z širokého spektra jejích aktivit.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Premiéra finálních verzí závodních modelů 919 Hybrid a 911 RSR

Základem pohonného ústrojí je nově vyvinutý, před zadní nápravou uložený zážehový čtyřválec do V (!) s objemem 2,0 l a přeplňováním jedním turbodmychadlem. Jak je vidět i z přiložených snímků, součástí hybridního systému jsou také elektromotor na přední nápravě a sada li-ionových akumulátorů. Spalovací motor pohání zadní kola a elektromotor ta přední, takže model 919 Hybrid nabídne jízdní povahu vozu s pohonem všech kol a výhody včetně lepší trakce a přesné regulace poměru točivého motoru rozváděného mezi nápravy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche 919 Hybrid
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche 911 RSR

Dalším novým sportovcem ze stáje Porsche se stává finální provedení modelu Porsche 911 RSR pro sezónu 2014. I to bude nasazeno do seriálu WEC, ovšem v kategorii GT. Vůz vyniká lehkou stavbou využívající řady dílů vyrobených z uhlíkových kompozitů a polykarbonátu (okna) nebo lehkého akumulátoru li-ion. Pohon zajišťuje šestiválcový boxer s objemem 4,0 l a výkonem 460 koní (338 kW) doplněný šestistupňovou převodovkou se sekvenčním řazením páčkami pod volantem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vůbec poprvé se v Ženevě objevil Macan v provedení Diesel S

V Ženevě je na stánku Porsche ve světové premiéře k vidění také Porsche Macan S Diesel. Vznětový šestiválec 3,0 V6 má tomuto novému SUV zajistit zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,1 s a dosažení nejvyšší rychlosti 230 km/h, přičemž průměrná spotřeba má činit 6,1 l/100 km. Svoji evropskou premiéru si pak v Ženevě odbývá Porsche 911 Targa. 

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků