Porsche v Ženevě: speciály 919 a 911 RSR i 911 Targa a diesel Macan

Expozice automobilky Porsche na probíhajícím autosalonu v Ženevě nabízí novinky z širokého spektra jejích aktivit.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Premiéra finálních verzí závodních modelů 919 Hybrid a 911 RSR

Základem pohonného ústrojí je nově vyvinutý, před zadní nápravou uložený zážehový čtyřválec do V (!) s objemem 2,0 l a přeplňováním jedním turbodmychadlem. Jak je vidět i z přiložených snímků, součástí hybridního systému jsou také elektromotor na přední nápravě a sada li-ionových akumulátorů. Spalovací motor pohání zadní kola a elektromotor ta přední, takže model 919 Hybrid nabídne jízdní povahu vozu s pohonem všech kol a výhody včetně lepší trakce a přesné regulace poměru točivého motoru rozváděného mezi nápravy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche 919 Hybrid
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche 911 RSR

Dalším novým sportovcem ze stáje Porsche se stává finální provedení modelu Porsche 911 RSR pro sezónu 2014. I to bude nasazeno do seriálu WEC, ovšem v kategorii GT. Vůz vyniká lehkou stavbou využívající řady dílů vyrobených z uhlíkových kompozitů a polykarbonátu (okna) nebo lehkého akumulátoru li-ion. Pohon zajišťuje šestiválcový boxer s objemem 4,0 l a výkonem 460 koní (338 kW) doplněný šestistupňovou převodovkou se sekvenčním řazením páčkami pod volantem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vůbec poprvé se v Ženevě objevil Macan v provedení Diesel S

V Ženevě je na stánku Porsche ve světové premiéře k vidění také Porsche Macan S Diesel. Vznětový šestiválec 3,0 V6 má tomuto novému SUV zajistit zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,1 s a dosažení nejvyšší rychlosti 230 km/h, přičemž průměrná spotřeba má činit 6,1 l/100 km. Svoji evropskou premiéru si pak v Ženevě odbývá Porsche 911 Targa. 

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 430 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 379 km
Cena: 300 000 Kč
Porsche Panamera 3,6
Rok výroby: 2010
Stav: 125 205 km
Cena: 900 000 Kč
Porsche Boxster 2,7
Rok výroby: 2006
Stav: 58 037 km
Cena: 600 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků