Porsche v naftě definitivně v březnu 2009

To, o čem se dlouho hovořilo, se stává realitou. Také automobilka Porsche propadla vlně naftových motorů a do výroby nasadí i tento typ pohonu. První naftový agregát, kterým bude upravený třílitr od Audi, se objeví v modelu Cayenne, kde bude svým způsobem vadit nejméně.

Motor bude dosahovat výkonu 240 koní, což je o něco více, než u Audi. Další specifikace nejsou známy, ale je jasné, že se objeví v zápětí. Výhodou tohoto modelu má být spotřeba, která v kombinovaném cyklu má být baťovských 9,9 l na 100 km.

Automobilka nyní oznámila, že svůj naftový vůz představí v březnu příštího roku, tedy zhruba o tři měsíce později, než se původně neoficiálně hovořilo. Stane se tak na autosalonu v Ženevě a půjde z pohledu výrobce o velkou revoluci. Můžeme se ovšem těšit na to, že patřičné oddělení automobilky zákazníkům vysvětlí, jak bez podobného motoru vlastně nemohou být.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků