Porsche v naftě definitivně v březnu 2009

To, o čem se dlouho hovořilo, se stává realitou. Také automobilka Porsche propadla vlně naftových motorů a do výroby nasadí i tento typ pohonu. První naftový agregát, kterým bude upravený třílitr od Audi, se objeví v modelu Cayenne, kde bude svým způsobem vadit nejméně.

Motor bude dosahovat výkonu 240 koní, což je o něco více, než u Audi. Další specifikace nejsou známy, ale je jasné, že se objeví v zápětí. Výhodou tohoto modelu má být spotřeba, která v kombinovaném cyklu má být baťovských 9,9 l na 100 km.

Automobilka nyní oznámila, že svůj naftový vůz představí v březnu příštího roku, tedy zhruba o tři měsíce později, než se původně neoficiálně hovořilo. Stane se tak na autosalonu v Ženevě a půjde z pohledu výrobce o velkou revoluci. Můžeme se ovšem těšit na to, že patřičné oddělení automobilky zákazníkům vysvětlí, jak bez podobného motoru vlastně nemohou být.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků