Porsche v naftě definitivně v březnu 2009

To, o čem se dlouho hovořilo, se stává realitou. Také automobilka Porsche propadla vlně naftových motorů a do výroby nasadí i tento typ pohonu. První naftový agregát, kterým bude upravený třílitr od Audi, se objeví v modelu Cayenne, kde bude svým způsobem vadit nejméně.

Motor bude dosahovat výkonu 240 koní, což je o něco více, než u Audi. Další specifikace nejsou známy, ale je jasné, že se objeví v zápětí. Výhodou tohoto modelu má být spotřeba, která v kombinovaném cyklu má být baťovských 9,9 l na 100 km.

Automobilka nyní oznámila, že svůj naftový vůz představí v březnu příštího roku, tedy zhruba o tři měsíce později, než se původně neoficiálně hovořilo. Stane se tak na autosalonu v Ženevě a půjde z pohledu výrobce o velkou revoluci. Můžeme se ovšem těšit na to, že patřičné oddělení automobilky zákazníkům vysvětlí, jak bez podobného motoru vlastně nemohou být.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků