Porsche v naftě definitivně v březnu 2009

To, o čem se dlouho hovořilo, se stává realitou. Také automobilka Porsche propadla vlně naftových motorů a do výroby nasadí i tento typ pohonu. První naftový agregát, kterým bude upravený třílitr od Audi, se objeví v modelu Cayenne, kde bude svým způsobem vadit nejméně.

Motor bude dosahovat výkonu 240 koní, což je o něco více, než u Audi. Další specifikace nejsou známy, ale je jasné, že se objeví v zápětí. Výhodou tohoto modelu má být spotřeba, která v kombinovaném cyklu má být baťovských 9,9 l na 100 km.

Automobilka nyní oznámila, že svůj naftový vůz představí v březnu příštího roku, tedy zhruba o tři měsíce později, než se původně neoficiálně hovořilo. Stane se tak na autosalonu v Ženevě a půjde z pohledu výrobce o velkou revoluci. Můžeme se ovšem těšit na to, že patřičné oddělení automobilky zákazníkům vysvětlí, jak bez podobného motoru vlastně nemohou být.

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků