Porsche v Detroitu: 911 Targa 4 GTS a Cayenne Turbo S

Porsche doplňuje řadu Cayenne o vrcholnou benzínovou motorizaci a klasickou 911 o karoserii Targa spojenou s výbavou GTS.

Facelift pro oblíbené SUV Porsche Cayenne se představil už v druhé polovině roku 2014 a naplno byl odhalen na autosalonu v Paříži. Dalo se ale předpokládat, že model Cayenne Turbo doplní ještě rychlejší verze Turbo S. A dnes ji tady máme, představení na americkém trhu je příznačné. Porsche Cyenne Turbo S se ale bude prodávat i v Evropě, v Německu je cena včetně daně stanovena na 166 696 eur (4 670 000 korun).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ještě žádný sériový Cayenne nebyl tak rychlý a silný. Proti modelu Turbo ale verze S posílila jen o 10 koní a 50 Nm. Keramické brzdy PCCB však máte ve standardu

Dvěma turby přeplňovaný osmiválec 4,8 l posílá přes osmistupňový automat na všechna kola výkon 419 kW (530 koní) a točivý moment 800 Nm. Spolu s přenastaveným podvozkem a většími standardně dodávanými keramickými brzdami PCCB to má stačit k tomu, aby tohle SUV zvládno Nordschleife za méně než osm minut.

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Nejrychlejší Cayenne v historii modelu zrychlí na stovku za 4,1 sekundy a rozjede se na 284 km/h. Porsche zásadně přepracovalo systém přeplňování a umístění turbodmychadel, což přispělo právě ke zlepšení spalování, zvýšení výkonu a zrychlení reakce na plyn.

Porsche 911 Targa 4 GTS je rozšíření modelu GTS právě o verzi s odnímatelním střešním panelem. Novinka má oslavit 50. výročí vzniku verze Targa. V Německu Targu 4 GTS koupíte od 137 422 eur (3 850 000 korun).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Z modelů GTS se stala spíše vrcholná verze s trochu silnějšími motory a rozsáhlejším seznamem položek výbavy

Porsche prodává model Targa výhradně s pohonem všech kol a verze GTS není výjimkou. O pohon se opět stará plochý šestiválec 3,8 l o výkonu 319 kW (430 k). Stovka je záležitostí 4,3 sekundy a maximální rychlost leží za hodnotou 300 km/h.

Model GTS se liší nejen jinak nastaveným podvozkem proti modelům Targa a Targa S, ale také především bohatší základní výbavou, která by měla obhájit vyšší cenovku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 820 000 Kč
Porsche Cayenne 4,8
Rok výroby: 2012
Stav: 97 358 km
Cena: 1 350 000 Kč
Porsche 911 3,4
Rok výroby: 2012
Stav: 49 701 km
Cena: 1 850 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 400 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků