Nejvýznamnějším jednotlivým trhem zůstávají pro Porsche Spojené státy, ale Čína je už v těsném závěsu. Z evropských zemí se nejvíc aut této značky prodalo za prvních deset měsíců roku v Německu.
Automobilka Porsche je na nejlepší cestě k rekordním prodejním výsledkům. Od ledna do konce října letošního roku dodala zákazníkům už 191 784 aut, zatímco loni jich bylo 189 849 – ovšem za celý kalendářní rok. Ke konci října 2014 evidovala značka 151 462 prodaných kusů, takže meziroční nárůst za prvních 10 měsíců činí 26,6 %.
Nejvýznamnějším jednotlivým trhem zůstávají pro Porsche Spojené státy (39 033 aut), ale Čína je už v těsném závěsu (36 021). Pokud jde o rozdělení mezi části světa, v Evropě prodalo Porsche 49 282 aut a v Severní i Jižní Americe dohromady 46 168. (Všimněte si, že na Kanadu, Mexiko a celou Střední i Jižní Ameriku zůstává jen asi sedm tisíc kusů. Zbytek šel do USA.)
Z evropských zemí se nejvíc aut značky Porsche prodalo za prvních deset měsíců roku v Německu – 20 244.
Porsche nezveřejňuje v průběžných prodejních výsledcích skladbu modelů. Lze nicméně přepokládat, že zásadní podíl na vysokých prodejních číslech mají SUV Cayenne i Macan, popřípadě liftback Panamera (v Asii).
Pro zajímavost, české statistiky Svazu dovozců automobilů uvádějí od ledna do konce října 292 registrací vozů Porsche. Z toho 96 kusů (33 %) připadá na Cayenne a 75 (26 %) na Macan. Třetí nejúspěšnější řadou je 911 s 37 kusy, následují Panamera (11), Boxster (9) a Cayman (6). Ve statistikách figurují také dvě registrace hybridního supersportu Porsche 918 Spyder.