Někomu se jednoduše může zdát dvouspojková sedmistupňová převodovka PDK od Porsche tak bezvadná a využitelná, že by ji klidně preferoval vůči klasické šestistupňové manuální skříni. | Porsche 718 Cayman/Boxster GTS 4.0 Zdroj: Porsche

Někomu se jednoduše může zdát dvouspojková sedmistupňová převodovka PDK od Porsche tak bezvadná a využitelná, že by ji klidně preferoval vůči klasické šestistupňové manuální skříni. | Porsche 718 Cayman/Boxster GTS 4.0 | Zdroj: Porsche

A na tom není vůbec nic špatného. Proto taky Porsche dle očekávání rozšiřuje možnosti nabídky vrcholných modelů 718, které nejprve uvedlo s pouze manuální převodovkou. | Porsche 718 Cayman/Boxster GTS 4.0 Zdroj: Porsche

A na tom není vůbec nic špatného. Proto taky Porsche dle očekávání rozšiřuje možnosti nabídky vrcholných modelů 718, které nejprve uvedlo s pouze manuální převodovkou. | Porsche 718 Cayman/Boxster GTS 4.0 | Zdroj: Porsche

Automatickou převodovku PDK tak nyní můžete zvolit i pro nejnovější  718 Cayman/Boxster GTS 4.0  či nejostřejší  718 Spyder/Cayman GT4 . | Porsche 718 Cayman/Boxster GTS 4.0 Zdroj: Porsche

Automatickou převodovku PDK tak nyní můžete zvolit i pro nejnovější 718 Cayman/Boxster GTS 4.0 či nejostřejší 718 Spyder/Cayman GT4. | Porsche 718 Cayman/Boxster GTS 4.0 | Zdroj: Porsche

Pohodlnější jízdu při každodenním využití modelů a rychlejší akceleraci zmiňuje Porsche jako nepochybná pozitiva volby PDK. | Porsche 718 Cayman/Boxster GTS 4.0 Zdroj: Porsche

Pohodlnější jízdu při každodenním využití modelů a rychlejší akceleraci zmiňuje Porsche jako nepochybná pozitiva volby PDK. | Porsche 718 Cayman/Boxster GTS 4.0 | Zdroj: Porsche

V případě 718 Cayman GTS 4.0 a 718 Boxster GTS 4.0 se tedy snižuje čas zrychlení z nuly na 100 km/h o půl sekundy na rovné 4 sekundy... | Porsche 718 Cayman/Boxster GTS 4.0 Zdroj: Porsche

V případě 718 Cayman GTS 4.0 a 718 Boxster GTS 4.0 se tedy snižuje čas zrychlení z nuly na 100 km/h o půl sekundy na rovné 4 sekundy... | Porsche 718 Cayman/Boxster GTS 4.0 | Zdroj: Porsche

...zatímco na 200 km/h akcelerují oba modely za 13,7 sekundy (o 0,4 sekundy rychleji) ve srovnání s verzemi vybavenými manuální převodovkou. | Porsche 718 Cayman/Boxster GTS 4.0 Zdroj: Porsche

...zatímco na 200 km/h akcelerují oba modely za 13,7 sekundy (o 0,4 sekundy rychleji) ve srovnání s verzemi vybavenými manuální převodovkou. | Porsche 718 Cayman/Boxster GTS 4.0 | Zdroj: Porsche

Charakteristiku PDK pak může řidič samozřejmě měnit v rámci čtyř jízdních režimů (Normal, Sport, Sport Plus a Individual). Ani systém řízeného startu Launch Control přirozeně nechybí. | Porsche 718 Cayman/Boxster GTS 4.0 Zdroj: Porsche

Charakteristiku PDK pak může řidič samozřejmě měnit v rámci čtyř jízdních režimů (Normal, Sport, Sport Plus a Individual). Ani systém řízeného startu Launch Control přirozeně nechybí. | Porsche 718 Cayman/Boxster GTS 4.0 | Zdroj: Porsche

U ostrých modelů 718 Spyder a 718 Cayman GT4 se zrychlení na stovku s PDK zlepšuje na 3,9 sekundy (o 0,5 sekundy rychleji), kdežto na 200 km/h pokračují oba modely za 13,4 sekundy (o 0,4 sekundy rychleji). | Porsche 718 Cayman GT4/Spyder Zdroj: Porsche

U ostrých modelů 718 Spyder a 718 Cayman GT4 se zrychlení na stovku s PDK zlepšuje na 3,9 sekundy (o 0,5 sekundy rychleji), kdežto na 200 km/h pokračují oba modely za 13,4 sekundy (o 0,4 sekundy rychleji). | Porsche 718 Cayman GT4/Spyder | Zdroj: Porsche

Zde má pochopitelně převodovka své vlastní naladění po vzoru GT modelů Porsche a dostává i tlačítko PDK Sport pro maximální odezvu. | Porsche 718 Cayman GT4/Spyder Zdroj: Porsche

Zde má pochopitelně převodovka své vlastní naladění po vzoru GT modelů Porsche a dostává i tlačítko PDK Sport pro maximální odezvu. | Porsche 718 Cayman GT4/Spyder | Zdroj: Porsche

U všech čtyřlitrových verzí modelů 718 má automat PDK o něco kratší sedmý převodový stupeň... | Porsche 718 Cayman GT4/Spyder Zdroj: Porsche

U všech čtyřlitrových verzí modelů 718 má automat PDK o něco kratší sedmý převodový stupeň... | Porsche 718 Cayman GT4/Spyder | Zdroj: Porsche

...zatímco pro 718 Spyder a 718 Cayman GT4 si v rámci nasazení PDK inženýři pohráli také se samosvorným diferenciálem vzadu pro zlepšení trakce a zmíněné dynamiky. | Porsche 718 Cayman GT4/Spyder Zdroj: Porsche

...zatímco pro 718 Spyder a 718 Cayman GT4 si v rámci nasazení PDK inženýři pohráli také se samosvorným diferenciálem vzadu pro zlepšení trakce a zmíněné dynamiky. | Porsche 718 Cayman GT4/Spyder | Zdroj: Porsche

S modelovým rokem 2021 má nakonec Porsche pro řadu 718 několik novinek. Nabízené čalounění Alcantarou nahradí materiálem Race-Tex, který se používá na potahy závodních sedaček – vysoce prodyšný materiál má řidiče lépe držet na místě. | Porsche 718 Cayman GT4/Spyder Zdroj: Porsche

S modelovým rokem 2021 má nakonec Porsche pro řadu 718 několik novinek. Nabízené čalounění Alcantarou nahradí materiálem Race-Tex, který se používá na potahy závodních sedaček – vysoce prodyšný materiál má řidiče lépe držet na místě. | Porsche 718 Cayman GT4/Spyder | Zdroj: Porsche

Pro ostré 718 Spyder a 718 Cayman GT4 značka rozšíří nabídku o speciální zelený lak Python Green... | Porsche 718 Cayman GT4/Spyder Zdroj: Porsche

Pro ostré 718 Spyder a 718 Cayman GT4 značka rozšíří nabídku o speciální zelený lak Python Green... | Porsche 718 Cayman GT4/Spyder | Zdroj: Porsche

...a Spyder dostane k mání i kola ve zlatém odstínu (dříve pouze u GT4) a možnost konvenčních letních pneumatik, na rozdíl od nyní standardního vysoce sportovního obutí. | Porsche 718 Cayman GT4/Spyder Zdroj: Porsche

...a Spyder dostane k mání i kola ve zlatém odstínu (dříve pouze u GT4) a možnost konvenčních letních pneumatik, na rozdíl od nyní standardního vysoce sportovního obutí. | Porsche 718 Cayman GT4/Spyder | Zdroj: Porsche

Možnost PDK převodovky pro zmíněné modely uvádí Porsche v Německu nejdříve od letošního prosince. K nám určitě zavítá ve zhruba stejné době, české ceny tedy ještě neznáme. | Porsche 718 Cayman GT4/Spyder Zdroj: Porsche

Možnost PDK převodovky pro zmíněné modely uvádí Porsche v Německu nejdříve od letošního prosince. K nám určitě zavítá ve zhruba stejné době, české ceny tedy ještě neznáme. | Porsche 718 Cayman GT4/Spyder | Zdroj: Porsche

A na tom není vůbec nic špatného. Proto taky Porsche dle očekávání rozšiřuje možnosti nabídky vrcholných modelů 718, které nejprve uvedlo s pouze manuální převodovkou. | Porsche 718 Cayman/Boxster GTS 4.0 Zdroj: Porsche
Automatickou převodovku PDK tak nyní můžete zvolit i pro nejnovější  718 Cayman/Boxster GTS 4.0  či nejostřejší  718 Spyder/Cayman GT4 . | Porsche 718 Cayman/Boxster GTS 4.0 Zdroj: Porsche
Pohodlnější jízdu při každodenním využití modelů a rychlejší akceleraci zmiňuje Porsche jako nepochybná pozitiva volby PDK. | Porsche 718 Cayman/Boxster GTS 4.0 Zdroj: Porsche
V případě 718 Cayman GTS 4.0 a 718 Boxster GTS 4.0 se tedy snižuje čas zrychlení z nuly na 100 km/h o půl sekundy na rovné 4 sekundy... | Porsche 718 Cayman/Boxster GTS 4.0 Zdroj: Porsche
15
Fotogalerie

Porsche uvádí automat PDK i pro Cayman GT4. Ani Spyder a GTS 4.0 nepřijdou zkrátka

Ačkoliv je manuální převodovka jasným favoritem, i pro vrcholné modely 718 již Porsche uvádí automat PDK.

Někomu se jednoduše může zdát dvouspojková sedmistupňová převodovka PDK od Porsche tak bezvadná a využitelná, že by ji klidně preferoval vůči klasické šestistupňové manuální skříni. A na tom není vůbec nic špatného. Proto taky Porsche dle očekávání rozšiřuje možnosti nabídky vrcholných modelů 718, které nejprve uvedlo s pouze manuální převodovkou.

Automatickou převodovku PDK tak nyní můžete zvolit i pro nejnovější 718 Cayman/Boxster GTS 4.0 či nejostřejší 718 Spyder/Cayman GT4. Pohodlnější jízdu při každodenním využití modelů a rychlejší akceleraci zmiňuje Porsche jako nepochybná pozitiva volby PDK.

V případě 718 Cayman GTS 4.0 a 718 Boxster GTS 4.0 se tedy snižuje čas zrychlení z nuly na 100 km/h o půl sekundy na rovné 4 sekundy, zatímco na 200 km/h akcelerují oba modely za 13,7 sekundy (o 0,4 sekundy rychleji) ve srovnání s verzemi vybavenými manuální převodovkou. Charakteristiku PDK pak může řidič samozřejmě měnit v rámci čtyř jízdních režimů (Normal, Sport, Sport Plus a Individual). Ani systém řízeného startu Launch Control přirozeně nechybí.

U ostrých modelů 718 Spyder a 718 Cayman GT4 se zrychlení na stovku s PDK zlepšuje na 3,9 sekundy (o 0,5 sekundy rychleji), kdežto na 200 km/h pokračují oba modely za 13,4 sekundy (o 0,4 sekundy rychleji). Zde má pochopitelně převodovka své vlastní naladění po vzoru GT modelů Porsche a dostává i tlačítko PDK Sport pro maximální odezvu.

U všech čtyřlitrových verzí modelů 718 má automat PDK o něco kratší sedmý převodový stupeň, zatímco pro 718 Spyder a 718 Cayman GT4 si v rámci nasazení PDK inženýři pohráli také se samosvorným diferenciálem vzadu pro zlepšení trakce a zmíněné dynamiky.

S modelovým rokem 2021 má nakonec Porsche pro řadu 718 několik novinek. Nabízené čalounění Alcantarou nahradí materiálem Race-Tex, který se používá na potahy závodních sedaček – vysoce prodyšný materiál má řidiče lépe držet na místě. Pro ostré 718 Spyder a 718 Cayman GT4 značka rozšíří nabídku o speciální zelený lak Python Green a Spyder dostane k mání i kola ve zlatém odstínu (dříve pouze u GT4) a možnost konvenčních letních pneumatik, na rozdíl od nyní standardního vysoce sportovního obutí.

Možnost PDK převodovky pro zmíněné modely uvádí Porsche v Německu nejdříve od letošního prosince. K nám určitě zavítá ve zhruba stejné době, české ceny tedy ještě neznáme.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud