Jasně tohle je přeci úplně nepředstavitelné že by automobilka mohla provést dálkově update spalovaku :). ještě že je tu zas geniální titulek. Začínám přemýšlet že je budu sbírat. Protože to je jedna perla vedle druhé.
Navzdory stupiditě většiny nadpisů tohoto mediálního domu, včetně Reflexu, sw uprade spalováku a elektromobilu je v případě elektromobilu jako z jiného světa. Je to právě díky technologii, která doslova nabízí nevyčerpatelné možnosti softwarového ovládání, na rozdíl od přemíry mechanické koncepce tradičního spalováku, kde si upgradneš tak maximálně navigaci, nebo nějaké části infotainmentu. A vzhledem k postupnému přechodu k elektromobilům, se toho u spalováku nedočkáme ve zvýšené míře ani v budoucnu.Ale před Porsche klobouk dolů, nečekal jsem jak široké portfolio elektromobilů dokážou hodit na trh během dvou let. Nebýt to auto pro lidi, které výdaje nezajímají, viz příšerná spotřeba v reálu atakující 30kW/100km a nedotažené základní komponety výbavy, tak do Cross Turisma bych šel raději, než do další Tesly. A není to ani takový ranec, prakticky v ceně Tesla S.
Jenže realita je trochu jiná, spalovak je už tak vychytaný že nikdo žádné extra upgrady neočekává, BMW by klidně mohlo napsat že posílá zákazníkům upgrade řídící jednotky, chippovat na dálku motor atd., Ono to totiž takhle vypadá spíš jako když VW měl velké plány s novým golfem a pak začal plní funkcionalit nahrávat dodatečně. Je to pak lepení neceho co nebylo uděláno pořádně na začátku. Jinak spalovak i elektro mají prostě mechanické limity, to je jasné. Chápu že s Ev je možné si víc hrát, ale je to opět dost nadsazené a čím déle Ev na trhu budou tím méně podobnych věci bude.
Jaká jiná realita? Psal jsem snad někde, že spalovák není vychytaný? Nepsal. Že nikdo žádné extra upgrady u spalováků neočekává, jsem také nikde nepopřel. To je naopak právě znak jejich konce.O tom, že evropské Automotive v oblast software zaostává nejméně pětiletku, mě nemusíš přesvědčovat, to já vím léta. A tento propastný rozdíl a zaostalost pak v celé nahotě ukázala všem Tesla.Ano, s EV je už dnes možné si více hrát a to je to celé teprve na začátku. Co terve za 10let.
Motáš tady dohromady aktualizace infosystému s aktualizací, která zásadně upravuje parametry pohonu. To je něco, co u spalovacích motorů fakt udělat nejde, načipovat motor bez dopadu na emise je trošku sci-fi.Jinak ano, spalovací motor je už na hranici možného vývoje, a přitom je pořád málo účinný. To jako vychytanost neuznávám.
Zkuste prosím někdy číst co píšu a trochu přemýšlet. Možná pak nebudete útočit na něco co v mém textu není:). Krásný den přeji.
.....další výhodu EV aut? Ještě jsem o žádné výhodě neslyšel. Dokonce už i provoz je dražší než se spalovákem.
… je to nazor zalozeny na nactenych blabolech, nebo vychazi z vlastnich zkusenosti?Doporucil bych zapujceni EV alespon na tyden. Ja dnes pouzivam stridave BMW i3s a Porsche Taycan Turbo S a do fosilii uz bych se nikdy nevratil!!! A to mam, troufnu si tvrdit, bohate motoristicke zkusenosti (Skoda Favorit, Forman, Kia Sephia, 2x Renault Laguna, Volvo S60 5D, Audi A6 TDI, BMW 740d, Mercedes S560). Vsechno to byly sracky ve srovnani s EV. Nikdy uz bych si zadne auto se spalovacim motorem neporidil!!! … a je jen malo aut se zrychlenim 0-100 za 2,6s a 0-200 za 9,6s💪
0-200 je za 8,6s😀
Stejný pohled. Spalovací auto už nikdy.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.