Porsche ukázalo novou 911 RSR. Vylepšený závoďák používá 4,2litrový boxer

Frankie  |  08. 07. 2019 17:44

Takže stále jediné auto ve třídě které uložením agregátů neodpovídá sériovému modelu. Všichni si jsou před FIA rovni, jen Porsche si je rovnější.

Odpovědět  |   | 

Takt to ked tak premenuju na Cayman RSR, no..

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  09. 07. 2019 10:43

Když už víš o pravidlech FIA houno, tak ze sebe alespoň nedělej vola.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  09. 07. 2019 13:11

Myslíš ty co Porsche ušili na míru aby bylo konkurenceschopné, protože ta dokonalá koncepce se vším vzadu už nestíhala. Nedivím se že pole WEC zase o něco prořídne, za chvíli s toho bude Carrera Cup.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  09. 07. 2019 14:46

V roce 2011 jezdily LMGTE Pro tři továrny, v roce 2014 čtyři továrny a dnes jezdí LMGTE Pro pět továren (Porsche, Ferrari, Ford, Aston, BMW). Kde vidíš to prořídnutí?

Odpovědět  |   | 
TVL  |  09. 07. 2019 15:30

Je vidět že houno víš ty, Ford i BMW oznámili ukončení programu WEC po této super sezóně. Jak to bude s Astonem se neví protože zvažuje přechod do nově vypsané třídy která by měla nahradit stávající LMP1.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  09. 07. 2019 16:34

Psal jsi zase prořídne. Takže znova, kdy prořídla, když zase prořídne?

Odpovědět  |   | 
chacha  |  09. 07. 2019 17:16

Tak ty si dobrej pacient, si vynechal léky?!

Odpovědět  |   | 
Gouda  |  10. 07. 2019 00:55

Třída LM GTE byla, za účelem snížení nákladů a zlepšení konkurence, založena na třídě GT3 s kosmetickými změnami. Pak přišel Ford GT navržený specificky pro Le Mans, s velkou koncepční výhodou proti všem existujícím GTE. Ale jak by ACO mohl odmítnout účast Fordu. Takže spustili lavinu, a ostatní továrny postupně pochopily, že s modifikovaným GT3 nemají šanci. Třída LM GTE už nejsou levná GT, jsou to "pomalé" tovární prototypy (v Le Mans mimochodem už rychlejší, než byla GT1, a rychlejší, než mnohé LMP2 před 10 lety). Porsche 911 RSR, BMW M8, ani Aston Martin Vantage AMR nemají s GT3 taky společeného už nic. Ferrari 488 a Corvette C7 jsou poslední vozy odvozené od GT3, a zůstávají konkurenceschopné jen díky tomu, že jim BOP dává zásadní výhodu v rychlosti na rovinkách. A mezitím oni tovární výrobci začali svá GTE stahovat, protože vývoj takového prototypu stojí hodně peněz.

Takže čekáme na další reset. Začíná se to stávat příliš často. LM GTE půjde do kopru, GT3 jsou de facto dnešní GT1, z GT4 budou GT3, a mezeru vyplňují nová "zákaznícká" GT2.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků
TEST Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI: Ani ryba, ani rak. Tak co tedy?

Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI

Gran Tourismo – ikonická posh kategorie komfortních, rychlých a rozměrných vozů pro neskromné transkontinentální cesty plné emocí. Od kochacích průjezdů serpentin Azurového pobřeží, přes agresivní stinty skrz Alpské průsmyky, po Vollgas na Autobahnu a cruising luxusními bulváry světových metropolí… tak přesně tohle Kia ProCeed GT neumí. Ale vypadá u toho zatraceně dobře!

5.  11.  2019 | Petr Schnagl | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A
Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. Tak bohatou výbavu nikdo nečekal

Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. …

Jak bylo očekáváno, SsangYong v Česku naplno spouští prodej nové generace SUV Korando. Ceník tak už doplňuje rovněž cenovka naftové motorizace a kompletní řada výbav.

6.  11.  2019 | | 22 N/A