Porsche: trh je připravený na supersporty za sto milionů

jazdec  |  27. 11. 2006 09:30

...... je pravda ze moja 100metrova jachta ma prestava bavit a ze aj sukromna f 15 kltoru som kupil od americkej armady je uz nuda.. takze naozaj by sa mi zislo nieco co je lepsie ako kamaratov vryron. Budem s tym porsche za 100mega vacsi macher na golfe

Odpovědět  |   | 
richie  |  27. 11. 2006 11:01

Jen pro Vaše info - veyron je ziskovej jak prase. To že psali o obrovských ztrátách při vývoji mělo za následek ještě větší poptávku po něm ze strany boháčů a zvýšení jeho exkluzivity. To mu dodalo punc vyjimečnosti a to, že "už nikdo nebude takový blázen aby do toho šel znovu". A jestli se o to zajímá Porsche tak jen proto že veyron je rito jak prase a porschi vypálil rybník. Teď porsche dostane technologii z veyronu a postaví na jeho základě supersport, čím se zisk ještě zněkolikanásobí. Je to stejné jako u ságy Phaeton/Bentley...

Odpovědět  |   | 
Cooper S  |  27. 11. 2006 11:03

To nemyslite vážně

Odpovědět  |   | 
wlk  |  28. 11. 2006 00:28

Je to presne tak. jeste nedavno jsem tu famu nekde slysel ze prodelavaji na jednom kuse v prepoctu 2mil Kc

Odpovědět  |   | 
Cooper S  |  27. 11. 2006 09:30

Veyron není vyprodaný a pravděpodobně se vůbec neprodá ani plánovaných 300 kusů. Dosud bylo prodáno cca 80 kusů a vyprodána je produkce na 2006 a asi 2007. Vzhledem k tomu, že Bugatti ztratí na každém autě více než 4miliony eur, myslím, že podobný projekt se asi nebude opakovat.
Co se týče Porsche, já jsem naopak četl v CAR Magazine, že bossové od Porsche dělají v boardu VW ohledně Veyronu pěkně dusno a chtělí zastavit dle jijich slov podobné "plýtvání penězi."
Nicméně, zajímalo by mě, odkud jste čerpal ohledně plánů Porsche?

Odpovědět  |   | 
Cooper S  |  27. 11. 2006 10:28

Tenhle článek je celkem kachna. Myslím, že prapůvodním zdrojem informací je ten článek z CARu, ovšem zde je to chybně interpretováno.
Porsche nezamýšlí udělat podobné auto, ale navrhli to jako možnou alternativu budoucnosti Bugatti.
Jedná se o varinatu výroby velmi omezených sérií vozů na zakázku ve stylu coachbuilders ze začátku 20. století.
Ovšem nikdo se nezmiňoval o tom, že by mělo dojít k překonání výkonových parametrů.

Odpovědět  |   | 
Vladik  |  27. 11. 2006 09:32

Ale pokud plánujou výrobu takhle mastnejch aut, tak jich asi nebude moct bejt ani pár desítek, proč bych si koupil za 4m. auto který bude mít třeba 50 lidí, viděl bych to do 10 kusů a spíš míň, i když dolary taky už nemaj takovou cenu jak dřív

Odpovědět  |   | 
Vladik  |  27. 11. 2006 09:34

Když tratěj tolik na jednom kuse to páni neuměj počítat? Kde asi udělali chybu

Odpovědět  |   | 
bingo  |  27. 11. 2006 13:18

Treba netrati, kdo vi, co je to za informace, nikdo tady neuvadi zdroje. Misto toho se resi, kde asi udelali chybu, ze

Odpovědět  |   | 
Lada  |  27. 11. 2006 11:47

Ty jsi hlava

Odpovědět  |   | 
chr  |  27. 11. 2006 09:41

Koupi si to leda brunejsky sultan, jinak nikdo, protoze v tehle cenove relaci jsou (a vzdy budou) vrtulniky a jachty vice v kurzu nez nejake usmrdene auticko

Odpovědět  |   | 
bob ash  |  27. 11. 2006 11:09

Nemyslím. Viz. třeba zakázkový Ferrari od Pininfariny, který se za poslední rok postavily dvě (P4/5 a ještě jedno, který už jsem zapomněl jak se jmenuje). Ty vyšly na cca 90 mega každý. Ale zase jsou naprosto jedinečný.

Odpovědět  |   | 
kemr  |  27. 11. 2006 09:57

kolik stoji takove mensi soukrome proudove letadlo???

Odpovědět  |   | 
Cooper S  |  27. 11. 2006 10:01

Podle velikosti 7 az 30 milionu dolaru

Odpovědět  |   | 
Lada  |  27. 11. 2006 11:49

By mě zajímalo, jak budeš proudovim letadlem jezdit po městě. To spíš rogalem a přistávat na chodníku

Odpovědět  |   | 
0ndra  |  27. 11. 2006 12:39

na to je nejlepší JetPack

Odpovědět  |   | 
a  |  27. 11. 2006 16:48

neviem si predstavit zeby superdrahe auta nemali na trhu opodstatnenie.. pre super bohateho cloveka musi byt ponizujuce kupit ferrari sa smiesnych 200tis euro ktore si moze dovolit kazdy druhy milionar

Odpovědět  |   | 
chr  |  27. 11. 2006 18:28

nemaji, protoze skuetcne bohati se A) nepotrebuji kodrcat po silnicich s plebsem, namisto toho krizuji svetove oceany na svych jachtach
B) kdyz uz se nekam musi prikodrcat, pouziji proste vrtulnik (ani veyron (dopravni :D) zacpu neprorazi)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Automobilkou s největší hodnotou je Toyota. Ve studii překonala BMW i Mercedes

Automobilkou s největší hodnotou je Toyota. Ve studii překonala BMW i Mercedes

V mezinárodní výzkumné studii obsadila Toyota prvenství mezi automobilkami již po osmé.

dnes | AutoRevue.cz | 1 příspěvek
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

včera | Jan Mička | 23 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistrem slova

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gea…

Škoda Felicia dostávala v britských médiích celkem dost prostoru. Dokonce vyhrála prestižní anketu.

4.  6.  2020 | | 3 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvěřit, že tohle auto vzniklo v Česku!

Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvě…

Hyundai posunul jízdní vlastnosti svého hot-hatche o dvě úrovně výš. Výsledkem je i30 N Project C, přičemž kousek, který jsme vyzkoušeli v rámci redakčního testu, je v Česku poslední volný!

5.  6.  2020 | | 80 N/A