Porsche testuje nové pneumatiky na staré modely [fotogalerie]

Seznam kapitol
  1. Porsche testuje pneumatiky
  2. Fotogalerie: Porsche testuje pneumatiky

Pokud jste někdy jeli starým Porsche 911 (opravdu starým, ještě se vzduchem chlazeným motorem) za deštivé listopadové noci, víte, že na kvalitě pneumatik záleží v takovém případě asi nejvíc. Německá automobilka teď právě pro majitele starých modelů otestovala moderní pneumatiky a pomohla vybrat ty, které danému modelu sedí nejlépe.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jízda kontrolovaným driftem je ve staré 911 fantastický zážitek. Ale určitě takový smyk nechcete někde v noci a v dešti na okresce na patnáct let starých pneumatikách...

Jistě, na legendární vozy jako Porsche 356 Carrera si můžete koupit i klasické pláště s bílými bočnicemi a starodávným vzorem, Porsche pro tento konkrétní model doporučuje třeba klasické pláště Michelin XAS. Ale automobilka testovala i pneumatiky na poměrně moderní auta, například na první generaci Boxsteru či první vodou chlazenou 911, která se teď dostává do kurzu jako cenově atraktivní ojetina.

Na letní pneumatiky pravidelně přezouvá jen polovina řidičů. Co vy?

Na letní pneumatiky pravidelně přezouvá jen polovina řidičů. Co vy?

Vybrat správnou pneumatiku, která na starším autě funguje ve všech důležitých kritériích nejlépe, je opravdu těžké. Porsche tak svým zákazníkům pomohlo ušetřit nejen čas, ale hlavně peníze. Pokud jste si někdy koupili na starý sporťák špatné (rozuměj nevhodné) pneumatiky, určitě vám nezbylo nic jiného než je dát pryč a koupit si jiné.

Jeff Zwart předvedl další své Porsche 356 a takto si s ním zasmykoval na sněhu

Jeff Zwart předvedl další své Porsche 356 a takto si s ním zasmykoval na sněhu

Průběžně aktualizovaný seznam vhodných pneumatik zveřejnilo Porsche na svých stránkách. Je to zatím v němčině, ale i pokud jí nevládnete, základní informace z toho zajisté pochopíte. Jen připomeneme, že pneumatiky schválené a otestované pro vozy Porsche mají na bočnici označení N, které je případně doplněné číselným označením série.

A pokud staré Porsche nemáte, nevadí. Podívejte se tak aspoň na fotky z testování pneumatik. Pohled na stará Porsche jezdící bokem přeci člověka vždycky tak nějak zahřeje...

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Porsche testuje pneumatiky
  2. Fotogalerie: Porsche testuje pneumatiky

bazar

Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 379 km
Cena: 300 000 Kč
Porsche Panamera 3,6
Rok výroby: 2010
Stav: 125 205 km
Cena: 900 000 Kč
Porsche Boxster 2,7
Rok výroby: 2006
Stav: 58 037 km
Cena: 600 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků