Porsche Tequipment: nové extra prvky pro řadu 911

Oddělení Porsche Tequipment představuje nové prvky pro individualizaci vozů řady 911.

V první řadě je třeba zmínit nové, devatenáctipalcové ráfky Sport Classic, jež svým designem připomínají legendární kola Fuchs z šedesátých a sedmdesátých let. Pět paprsků je lakováno černě, zatímco límce jsou chromované a středu dominuje logo Porsche. Čtveřice vás přijde na 5 569 eur a vznikne jich jen 250 sad.

Dále zde máme spoilery řady Aerokit Cup, jejich vznik inspirovala série Porsche Mobil 1 Supercup a najdeme zde přepracovaný přední nárazník s dodatečným „lízátkem“, nový zadní nárazník a mohutné přítlačné křídlo. Celá tato sada stojí 4 522 eur, ovšem bez lakování a instalace.

A do třetice všeho dobrého zde máme, pro vozy osazené dvouspojkovou převodovkou PDK, třípaprskový sportovní volant. Vyznačuje se velkými „pádly“ vespod, koženým čalouněním a kovovými vložkami. Tento volant vás přijde na 940 eur a lze jej instalovat nejen do „devětsetjedenáctek“, ale též do modelů Boxster, Cayman, Panamera a do Cayennu modelového roku 2011.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Nové prvky řady Porsche Tequipment
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků