Porsche Tequipment: nové extra prvky pro řadu 911

Oddělení Porsche Tequipment představuje nové prvky pro individualizaci vozů řady 911.

V první řadě je třeba zmínit nové, devatenáctipalcové ráfky Sport Classic, jež svým designem připomínají legendární kola Fuchs z šedesátých a sedmdesátých let. Pět paprsků je lakováno černě, zatímco límce jsou chromované a středu dominuje logo Porsche. Čtveřice vás přijde na 5 569 eur a vznikne jich jen 250 sad.

Dále zde máme spoilery řady Aerokit Cup, jejich vznik inspirovala série Porsche Mobil 1 Supercup a najdeme zde přepracovaný přední nárazník s dodatečným „lízátkem“, nový zadní nárazník a mohutné přítlačné křídlo. Celá tato sada stojí 4 522 eur, ovšem bez lakování a instalace.

A do třetice všeho dobrého zde máme, pro vozy osazené dvouspojkovou převodovkou PDK, třípaprskový sportovní volant. Vyznačuje se velkými „pádly“ vespod, koženým čalouněním a kovovými vložkami. Tento volant vás přijde na 940 eur a lze jej instalovat nejen do „devětsetjedenáctek“, ale též do modelů Boxster, Cayman, Panamera a do Cayennu modelového roku 2011.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Nové prvky řady Porsche Tequipment
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků