Pokud chcete na dvě a půl minuty vypnout a kochat se, scrollujte až dolu a klikněte na „play“.
Automobilka Porsche bude vysílat reklamu na finále play-off amerického fotbalu Super Bowl. Stane se tak poprvé od roku 1997. Proč se Porsche po více jak dvaceti letech vrací? Nová reklama se jmenuje „Heist“, neboli loupež a hlavní hvězdou je nové Porsche Taycan, první elektromobil německé automobilky.
A právě Taycan je na americkém trhu pro Porsche velmi důležitý. Tamní obyvatelé mají v paměti utkvělou hlavně Teslu a Porsche jim nyní potřebuje ukázat, že to také umí a zároveň nabídne i něco navíc. To něco navíc má být řidičský zážitek na úrovni slavných modelů značky, což naznačuje nejnovější spot.
Vedle hlavní hvězdy této vtipné reklamy uvidíte i zástup modelů 911, hypersport 918 Hybrid či závodní 917. Reklama už je tedy veřejná a v prodloužené verzi ji najdete pod tímto odstavcem. Svou slavnostní premiéru ale bude mít až v pondělí 3. února, kdy šílenství okolo Super Bowlu vypukne.