Novou variantu značka vysvětluje jako auto pro lidi, kteří potřebují praktičnost, ale zároveň se nechtějí vzdát jízdních vlastností klasické verze.  Zdroj: Porsche

Novou variantu značka vysvětluje jako auto pro lidi, kteří potřebují praktičnost, ale zároveň se nechtějí vzdát jízdních vlastností klasické verze.  | Zdroj: Porsche

První člen rodiny Sport Turismo bude již zmíněné GTS, které bude možné objednávat od února. Na jaře pak bude tato varianta k objednání u ostatních verzí - Taycan, 4S, Turbo, Turbo S. Zdroj: Porsche

První člen rodiny Sport Turismo bude již zmíněné GTS, které bude možné objednávat od února. Na jaře pak bude tato varianta k objednání u ostatních verzí - Taycan, 4S, Turbo, Turbo S. | Zdroj: Porsche

O dynamiku nebude ani přes větší karoserii nouze. Verze Turbo S akceleruje z 0 na 100 km/h za 2,8 sekundy a dosáhne rychlosti 260 km/h.  Zdroj: Porsche

O dynamiku nebude ani přes větší karoserii nouze. Verze Turbo S akceleruje z 0 na 100 km/h za 2,8 sekundy a dosáhne rychlosti 260 km/h.  | Zdroj: Porsche

Model 4S Sport Turismo zase nabídne na jedno nabití dojezd až 498 kilometrů. Porsche také zmiňuje lepší funkce teplotního managementu a lepší nabíjení baterie. Zdroj: Porsche

Model 4S Sport Turismo zase nabídne na jedno nabití dojezd až 498 kilometrů. Porsche také zmiňuje lepší funkce teplotního managementu a lepší nabíjení baterie. | Zdroj: Porsche

Nyní se má akumulátor dostat z 5 za 80 procent za 22 minut a 30 sekund. Slibuje tak sto kilometrů dojezdu za pět minut. Z větší karoserie však nebude benefitovat jen zavazadlový prostor.  Zdroj: Porsche

Nyní se má akumulátor dostat z 5 za 80 procent za 22 minut a 30 sekund. Slibuje tak sto kilometrů dojezdu za pět minut. Z větší karoserie však nebude benefitovat jen zavazadlový prostor.  | Zdroj: Porsche

Cestující vpředu mají o 9 mm více místa nad hlavou a vzadu je to dokonce 45 mm. Objem kufru činí 446 litrů, což je o 39 litrů více než u sedanu. Zdroj: Porsche

Cestující vpředu mají o 9 mm více místa nad hlavou a vzadu je to dokonce 45 mm. Objem kufru činí 446 litrů, což je o 39 litrů více než u sedanu. | Zdroj: Porsche

S prémiovým audiosystémem je to však 405 litrů kvůli subwooferu. Po sklopení zadních sedadel činí prostor 1212, respektive 1171 litrů. Na kabely a drobnosti zůstává přední kufr o kapacitě 84 litrů.  Zdroj: Porsche

S prémiovým audiosystémem je to však 405 litrů kvůli subwooferu. Po sklopení zadních sedadel činí prostor 1212, respektive 1171 litrů. Na kabely a drobnosti zůstává přední kufr o kapacitě 84 litrů.  | Zdroj: Porsche

První člen rodiny Sport Turismo bude již zmíněné GTS, které bude možné objednávat od února. Na jaře pak bude tato varianta k objednání u ostatních verzí - Taycan, 4S, Turbo, Turbo S. Zdroj: Porsche
O dynamiku nebude ani přes větší karoserii nouze. Verze Turbo S akceleruje z 0 na 100 km/h za 2,8 sekundy a dosáhne rychlosti 260 km/h.  Zdroj: Porsche
Model 4S Sport Turismo zase nabídne na jedno nabití dojezd až 498 kilometrů. Porsche také zmiňuje lepší funkce teplotního managementu a lepší nabíjení baterie. Zdroj: Porsche
Nyní se má akumulátor dostat z 5 za 80 procent za 22 minut a 30 sekund. Slibuje tak sto kilometrů dojezdu za pět minut. Z větší karoserie však nebude benefitovat jen zavazadlový prostor.  Zdroj: Porsche
7
Fotogalerie

Porsche Taycan přijíždí jako elegantní kombi Sport Turismo. Více místa má nejen v kufru

Pokud pro vás bylo Cross Turismo moc „terénní“, tak tohle je přesně auto pro vás.

Krátce po oznámení rekordních prodejů, kdy se Porsche Taycan v obou karosářských variantách prodalo loni více než všech verzí 911, přichází oznámení o rozšíření nabídky o karosářskou variantu Sport Turismo. Ta byla poprvé viděna u GTS, ostatní Taycany s batohem byly v nabídce jako dobrodružné kombíky Cross Turismo.

Novou variantu značka vysvětluje jako auto pro lidi, kteří potřebují praktičnost, ale zároveň se nechtějí vzdát jízdních vlastností klasické verze. První člen rodiny Sport Turismo bude již zmíněné GTS, které bude možné objednávat od února. Na jaře pak bude tato varianta k objednání u ostatních verzí - Taycan, 4S, Turbo, Turbo S.

O dynamiku nebude ani přes větší karoserii nouze. Verze Turbo S akceleruje z 0 na 100 km/h za 2,8 sekundy a dosáhne rychlosti 260 km/h. Model 4S Sport Turismo zase nabídne na jedno nabití dojezd až 498 kilometrů. Porsche také zmiňuje lepší funkce teplotního managementu a lepší nabíjení baterie.

Nyní se má akumulátor dostat z 5 za 80 procent za 22 minut a 30 sekund. Slibuje tak sto kilometrů dojezdu za pět minut. Z větší karoserie však nebude těžit jen zavazadlový prostor. Cestující vpředu mají o 9 mm více místa nad hlavou a vzadu je to dokonce 45 mm. Objem kufru činí 446 litrů, což je o 39 litrů více než u sedanu.

S prémiovým audiosystémem je to však 405 litrů kvůli subwooferu. Po sklopení zadních sedadel činí prostor 1212, respektive 1171 litrů. Na kabely a drobnosti zůstává přední kufr o kapacitě 84 litrů. Zlepšení se pak dočkal i infotainment, který již nyní umí zrcadlit mobilní telefony s operačními systémy Android.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud