Porsche Taycan odhaluje interiér. Displej vládne světu, podstatné však zůstalo

mpolan  |  23. 08. 2019 09:44

"Podstatné však zůstalo"... to myslí ty hodinky nahoře? Jinak je ten interiér zoufalý. Ve sportovním autě ovládat vše na dotykových displejích? Mám rád moderní technologie, ale tohle je příliš.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  23. 08. 2019 09:56

Taky si rikam, to co udelali v Mercedes GT 4door je podle me o dost lepsi!

Odpovědět  |   | 
/  |  23. 08. 2019 10:04

proč takové ambientní osvětlení, jaké je v taycanu, nedají i do jiných porsche..

Odpovědět  |   | 
martin  |  23. 08. 2019 13:52

hehehe, 80-ties are back

Odpovědět  |   | 
Josef  |  23. 08. 2019 17:30

Parádní interiér, na tohle se konkurence těžce nechytá.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 08. 2019 18:00

Tohle strčí všechna konkurence hravě do kapsy, vždyť je to pouťovější, než opovrhovaná Tesla!

Odpovědět  |   | 
Josef  |  23. 08. 2019 23:37

Jo a která? V této třídě má EV jenom Tesla Model S a v té to vypadá jak v cele na záchytce.

Odpovědět  |   | 

Takže ty teď v delíriu rozmatláváš svoje hovna a blitky po zdi záchytky a máš pocit, že ovládáš displej v Tesle. No ty si ale zchlastanej jak hovado

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  27. 08. 2019 09:26

Tesla S a X je v interiéru hnus, o modelu 3 ani nemluvě. Taycan je podle mě cílený na stávající zákazníky Porsche a i interiér je navrhnutý tak, aby to bylo důstojné Porsche. A to se, myslím, povedlo, je to to, co zákazníci aut jako je Porsche očekávají. Jsem si jistý, že ten nový styl Tesly, jeden displej trčící do prostoru, by nezkousli.

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  24. 08. 2019 19:22

Typicky koncernofilni nadpis: "X se odhaluje". To máte v té brožure od chlebodarce,nebo jste ns to přišli v skodofilní bezmozkove redakci úplně sami?:)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 62 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 15 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta