Představení prvního sériového elektromobilu značky Porsche je na spadnutí. Tedy pokud vám čekání do letošního září, kdy má novinka oznámenou premiéru, přijde jako krátká doba. | Porsche Taycan Zdroj: Porsche

Představení prvního sériového elektromobilu značky Porsche je na spadnutí. Tedy pokud vám čekání do letošního září, kdy má novinka oznámenou premiéru, přijde jako krátká doba. | Porsche Taycan | Zdroj: Porsche

S největší pravděpodobností se oficiálního odhalení Taycanu dočkáme na autosalonu ve Frankfurtu. Ještě předtím nám ovšem Porsche dopřává pár nových ilustrací. | Porsche Taycan Zdroj: Porsche

S největší pravděpodobností se oficiálního odhalení Taycanu dočkáme na autosalonu ve Frankfurtu. Ještě předtím nám ovšem Porsche dopřává pár nových ilustrací. | Porsche Taycan | Zdroj: Porsche

Pochopitelně, samotné ilustrace trochu zkreslují sériovou realitu elektromobilu Porsche – designové náčrtky pokaždé ukazují modely mnohem širší a nižší než doopravdy jsou. | Prototyp Porsche Taycan Zdroj: Porsche

Pochopitelně, samotné ilustrace trochu zkreslují sériovou realitu elektromobilu Porsche – designové náčrtky pokaždé ukazují modely mnohem širší a nižší než doopravdy jsou. | Prototyp Porsche Taycan | Zdroj: Porsche

Každopádně si ale Taycan ponechá všechny zásadní prvky elegantního konceptu Mission E z roku 2015. | Prototyp Porsche Taycan Zdroj: Porsche

Každopádně si ale Taycan ponechá všechny zásadní prvky elegantního konceptu Mission E z roku 2015. | Prototyp Porsche Taycan | Zdroj: Porsche

Porsche dále zmiňuje, že už nyní probíhají dokončovací práce na Taycanu a nic tedy nebude zanedlouho bránit „typickému Porsche, nejlepšímu ve své třídě“ vyrazit do světa. | Prototyp Porsche Taycan Zdroj: Porsche

Porsche dále zmiňuje, že už nyní probíhají dokončovací práce na Taycanu a nic tedy nebude zanedlouho bránit „typickému Porsche, nejlepšímu ve své třídě“ vyrazit do světa. | Prototyp Porsche Taycan | Zdroj: Porsche

Jak už víme, „čtyřdveřové kupé“ má přijít s výkonem elektromotorů kolem 447 kW (600 koní) a zvládnout zrychlení z nuly na 100 km/h za přibližně 3,5 vteřiny. | Prototyp Porsche Taycan Zdroj: Porsche

Jak už víme, „čtyřdveřové kupé“ má přijít s výkonem elektromotorů kolem 447 kW (600 koní) a zvládnout zrychlení z nuly na 100 km/h za přibližně 3,5 vteřiny. | Prototyp Porsche Taycan | Zdroj: Porsche

Tato specifikace se má ovšem týkat nejvýkonnější verze. Porsche bude nabízet i slabší, základní variantu s výkonem okolo 294 kW (400 koní), která samozřejmě nabídce o cosi horší dynamiku. | Koncept Porsche Mission E Zdroj: Porsche

Tato specifikace se má ovšem týkat nejvýkonnější verze. Porsche bude nabízet i slabší, základní variantu s výkonem okolo 294 kW (400 koní), která samozřejmě nabídce o cosi horší dynamiku. | Koncept Porsche Mission E | Zdroj: Porsche

Taycan bude využívat jeden elektromotor pro každou nápravu a lithium-iontové baterie. Na jedno nabití by měl přitom zvládnout ujet přes 500 kilometrů. | Koncept Porsche Mission E Zdroj: Porsche

Taycan bude využívat jeden elektromotor pro každou nápravu a lithium-iontové baterie. Na jedno nabití by měl přitom zvládnout ujet přes 500 kilometrů. | Koncept Porsche Mission E | Zdroj: Porsche

Dostupná prý bude i rychlonabíječka, díky které si během 15 minut obstaráte energii na ujetí 400 km. | Koncept Porsche Mission E Zdroj: Porsche

Dostupná prý bude i rychlonabíječka, díky které si během 15 minut obstaráte energii na ujetí 400 km. | Koncept Porsche Mission E | Zdroj: Porsche

O produkci vozu se postará továrna ve Stuttgartu. Na počátku výroby bude schopná produkovat 20.000 elektromobilů ročně. | Koncept Porsche Mission E Zdroj: Porsche

O produkci vozu se postará továrna ve Stuttgartu. Na počátku výroby bude schopná produkovat 20.000 elektromobilů ročně. | Koncept Porsche Mission E | Zdroj: Porsche

Koncept Porsche Mission E Zdroj: Porsche

Koncept Porsche Mission E | Zdroj: Porsche

Koncept Porsche Mission E Zdroj: Porsche

Koncept Porsche Mission E | Zdroj: Porsche

S největší pravděpodobností se oficiálního odhalení Taycanu dočkáme na autosalonu ve Frankfurtu. Ještě předtím nám ovšem Porsche dopřává pár nových ilustrací. | Porsche Taycan Zdroj: Porsche
Pochopitelně, samotné ilustrace trochu zkreslují sériovou realitu elektromobilu Porsche – designové náčrtky pokaždé ukazují modely mnohem širší a nižší než doopravdy jsou. | Prototyp Porsche Taycan Zdroj: Porsche
Každopádně si ale Taycan ponechá všechny zásadní prvky elegantního konceptu Mission E z roku 2015. | Prototyp Porsche Taycan Zdroj: Porsche
Porsche dále zmiňuje, že už nyní probíhají dokončovací práce na Taycanu a nic tedy nebude zanedlouho bránit „typickému Porsche, nejlepšímu ve své třídě“ vyrazit do světa. | Prototyp Porsche Taycan Zdroj: Porsche
12
Fotogalerie

Porsche Taycan na dalších ilustracích: První elektromobil značky se objeví už v září

Porsche se již chystá na premiéru elektromobilu Taycan a ještě před samotným odhalením produkční verze nám ukazuje další pár ilustrací novinky.

Představení prvního sériového elektromobilu značky Porsche je na spadnutí. Tedy pokud vám čekání do letošního září, kdy má novinka oznámenou premiéru, přijde jako krátká doba. S největší pravděpodobností se oficiálního odhalení Taycanu dočkáme na autosalonu ve Frankfurtu. Ještě předtím nám ovšem Porsche dopřává pár nových ilustrací.

Vlastně tak máme dále potvrzeno, že produkční Taycan bude opravdu silně vycházet ze staršího konceptu Mission E. Pochopitelně, samotné ilustrace trochu zkreslují sériovou realitu elektromobilu Porsche – designové náčrtky pokaždé ukazují modely mnohem širší a nižší než doopravdy jsou. Každopádně si ale Taycan ponechá všechny zásadní prvky elegantního konceptu.

Porsche dále zmiňuje, že už nyní probíhají dokončovací práce na Taycanu a nic tedy nebude zanedlouho bránit „typickému Porsche, nejlepšímu ve své třídě“ vyrazit do světa. Jak už víme, „čtyřdveřové kupé“ má přijít s výkonem elektromotorů kolem 447 kW (600 koní) a zvládnout zrychlení z nuly na 100 km/h za přibližně 3,5 vteřiny.

Tato specifikace se má ovšem týkat nejvýkonnější verze. Porsche bude nabízet i slabší, základní variantu s výkonem okolo 294 kW (400 koní), která samozřejmě nabídce o cosi horší dynamiku.

Taycan bude využívat jeden elektromotor pro každou nápravu a lithium-iontové baterie. Na jedno nabití by měl přitom zvládnout ujet přes 500 kilometrů. Dostupná prý bude i rychlonabíječka, díky které si během 15 minut obstaráte energii na ujetí 400 km. O produkci vozu se postará továrna ve Stuttgartu. Na počátku výroby bude schopná produkovat 20.000 elektromobilů ročně.

Galerie doplněna o testovací prototyp Taycanu a koncept Mission E.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud