Středně ostrý model chce kombinovat akční přístup s každodenní použitelností. V nabídce se zařadí mezi Taycan 4S a Taycan Turbo.
Od své premiéry v roce 2019 se nabídka modelů Taycanu utěšeně rozrůstá – nyní je k mání s třemi typy karoserie a až pěti druhy pohonu. Jak se ukazuje i u dalších Porsche, verze GTS je zlatou střední cestou pro zákazníky, kteří chtějí rozumný kompromis mezi jízdními výkony a cestovními schopnostmi. U Taycanu bude k mání klasika i kombík Sport Turismo.
Má poháněné obě nápravy, celkový výkon činí až 440 kW (598 k) při použití Launch Control. Zrychlení na 100 km/h proběhne za 3,7 sekundy, maximální rychlost je obligátních 250 km/h. Bez příplatku dostává baterii Performance Plus o kapacitě 93,4 kWh, díky níž ujede dle WLTP až 504 kilometrů.
Za vysoký dojezd vděčí vylepšené elektronické strategii pohonu, z níž budou těžit i ostatní modely. Ta v režimech Normal a Range téměř zcela odpojí přední elektromotor. Porsche také speciálně pro GTS vyladilo vzduchové odpružení PASM, ještě vyšší sportovnosti můžete dosáhnout díky příplatkovému řízení zadních kol. Unikátní je také elektronický zvuk vozu.
Z hlediska designu dostává GTS řadu tmavých doplňků – spodní část předního nárazníku, prahy, zadní difuzor z modelu Turbo nebo třeba části zpětných zrcátek. V základu jezdí na 20“ kolech Taycan Turbo S Aero Design v černé barvě, připlatit si můžete za jedenadvacítky. Uvnitř si můžete dopřát dekorace z matného karbonu. K dealerům se GTS dostane na jaře.