Základní cenovka za klasickou karoserii činí  3.568.000 Kč . Zdroj: Porsche

Základní cenovka za klasickou karoserii činí 3.568.000 Kč. | Zdroj: Porsche

Varianta Sport Turismo s karoserií shooting brake vyjde na  3.593.000 Kč  a liší se především větším zavazadlovým prostorem, kdy v základním uspořádání nabídne 446 litrů prostoru a po sklopení druhé řady sedadel 1212 litrů. Zdroj: Porsche

Varianta Sport Turismo s karoserií shooting brake vyjde na 3.593.000 Kč a liší se především větším zavazadlovým prostorem, kdy v základním uspořádání nabídne 446 litrů prostoru a po sklopení druhé řady sedadel 1212 litrů. | Zdroj: Porsche

V základu stojí auto na dvacítkách Turbo S Design. Pro Taycan typická 21palcová kola mission E Design lze pořídit za 53.370 Kč, ale musíte k nim vzít i lepší brzdy.  Zdroj: Porsche

V základu stojí auto na dvacítkách Turbo S Design. Pro Taycan typická 21palcová kola mission E Design lze pořídit za 53.370 Kč, ale musíte k nim vzít i lepší brzdy.  | Zdroj: Porsche

Buď litinové kotouče s keramickým povrchem či rovnou karbon-keramické řešení za čtvrt milionu. GTS má ve standardu lepší vektorování točivého momentu a adaptivní tlumiče. Zdroj: Porsche

Buď litinové kotouče s keramickým povrchem či rovnou karbon-keramické řešení za čtvrt milionu. GTS má ve standardu lepší vektorování točivého momentu a adaptivní tlumiče. | Zdroj: Porsche

Uvnitř je bez příplatku multifunkční volant GT a interiérové prvky Race-Tex včetně stropnice. Za necelých sto tisíc korun lze schopnosti vozu povýšit díky aktivním elektromechanickým stabilizátorům.  Zdroj: Porsche

Uvnitř je bez příplatku multifunkční volant GT a interiérové prvky Race-Tex včetně stropnice. Za necelých sto tisíc korun lze schopnosti vozu povýšit díky aktivním elektromechanickým stabilizátorům.  | Zdroj: Porsche

Za 66.420 Kč je pak k mání i řízení zadní nápravy. Vzhled vozu lze přiostřit paketem, který obsahuje spodní část předního nárazníku, prahy a difuzor z karbonu. Zdroj: Porsche

Za 66.420 Kč je pak k mání i řízení zadní nápravy. Vzhled vozu lze přiostřit paketem, který obsahuje spodní část předního nárazníku, prahy a difuzor z karbonu. | Zdroj: Porsche

Porsche také speciálně pro GTS vyladilo vzduchové odpružení PASM, ještě vyšší sportovnosti můžete dosáhnout díky příplatkovému řízení zadních kol. Unikátní je také elektronický zvuk vozu. Zdroj: Porsche

Porsche také speciálně pro GTS vyladilo vzduchové odpružení PASM, ještě vyšší sportovnosti můžete dosáhnout díky příplatkovému řízení zadních kol. Unikátní je také elektronický zvuk vozu. | Zdroj: Porsche

K dealerům se GTS dostane na jaře roku 2022. Zdroj: Porsche

K dealerům se GTS dostane na jaře roku 2022. | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS Zdroj: Porsche

Porsche Taycan GTS | Zdroj: Porsche

Varianta Sport Turismo s karoserií shooting brake vyjde na  3.593.000 Kč  a liší se především větším zavazadlovým prostorem, kdy v základním uspořádání nabídne 446 litrů prostoru a po sklopení druhé řady sedadel 1212 litrů. Zdroj: Porsche
V základu stojí auto na dvacítkách Turbo S Design. Pro Taycan typická 21palcová kola mission E Design lze pořídit za 53.370 Kč, ale musíte k nim vzít i lepší brzdy.  Zdroj: Porsche
Buď litinové kotouče s keramickým povrchem či rovnou karbon-keramické řešení za čtvrt milionu. GTS má ve standardu lepší vektorování točivého momentu a adaptivní tlumiče. Zdroj: Porsche
Uvnitř je bez příplatku multifunkční volant GT a interiérové prvky Race-Tex včetně stropnice. Za necelých sto tisíc korun lze schopnosti vozu povýšit díky aktivním elektromechanickým stabilizátorům.  Zdroj: Porsche
39
Fotogalerie

Porsche Taycan GTS má české ceny! Za sportovního chalupáře nedáte o moc víc

Kompromis mezi sportovním a komfortním elektrickým Porsche už má české ceny.

Porsche Taycan GTS debutovalo souběžně s okruhovým náčiním Cayman 718 GT4 RS. Nyní už je stejně jako ryzí sporťák v českém konfigurátoru. Jak jsme čekali, Porsche nasadilo cenovku prvního elektrického GTS mezi verze 4S a Turbo. Základní cenovka za klasickou karoserii činí 3.568.000 Kč.

Varianta Sport Turismo s karoserií shooting brake vyjde na 3.593.000 Kč a liší se především větším zavazadlovým prostorem, kdy v základním uspořádání nabídne 446 litrů prostoru a po sklopení druhé řady sedadel 1212 litrů. Za metalízu se připlácí 31.190 Kč a kdo chce, může mít speciální lak karoserie za 67.760 Kč.

V základu stojí auto na dvacítkách Turbo S Design. Pro Taycan typická 21palcová kola mission E Design lze pořídit za 53.370 Kč, ale musíte k nim vzít i lepší brzdy. Buď litinové kotouče s keramickým povrchem či rovnou karbon-keramické řešení za čtvrt milionu. GTS má ve standardu lepší vektorování točivého momentu a adaptivní tlumiče.

Uvnitř je bez příplatku multifunkční volant GT a interiérové prvky Race-Tex včetně stropnice. Za necelých sto tisíc korun lze schopnosti vozu povýšit díky aktivním elektromechanickým stabilizátorům. Za 66.420 Kč je pak k mání i řízení zadní nápravy. Vzhled vozu lze přiostřit paketem, který obsahuje spodní část předního nárazníku, prahy a difuzor z karbonu.

S příplatkovou výbavou tak cena za Taycan GTS snadno přesáhne čtyři milionů korun, což je cena, na které začíná Turbo. Jak už jsme si ale řekli, GTS má trochu jiné zaměření.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud