Řídili jsme nové Porsche Taycan Cross Turismo: Letí na silnici, dovádí v terénu!

5 komentářů

Jiří
13. května • 13:57

Místo "terén" by bylo vhodné psát "české silnice". Otázka je, zda si Taycan Turismo s českým terénem poradí a jestli u nás není lepší opravdu pravý offroad.

skuby
12. května • 11:35

ad terén: dohledal jsem (čekal bych to uvedené v článku), že std. Taycan má světlou výšku 128mm. Cross Turismo +20mm, s nějakým paketem dalších +30mm, takže max. 178mm.
Proti mid-SUV:
Karoq 170mm, Kodiaq 187mm
RAV4 178mm, CR-V 155mm, Forester 220mm.
Takže za mě na Porsche dobrý, ale terén tomu samozřejmě říkat nelze...

Zelí
12. května • 7:23

Spotřeba dle wltp 28,1kwh/100km. Jak s tím chtějí vykouzlit dojezd 456km dle wltp.

Look
12. května • 9:11

Marketing je kuzelnik. Vsetky tie merania WLTP su v labaku ya podmienok, ktore nikdy v realnom svete nenastanu.P.S. Poprosim upravit nazov clanku, nahradit slovo teren na neupravenu cestu 4. triedy. Taky teren po akom sa prehanalo to Porsche zvladne aj Favorit, ci Skoda 120.

Nothing
12. května • 9:39

Jo to slovo terén me také pobavilo :-) louzicka a blaticko, není terén...

Doporučujeme

Články odjinud