Porsche: střídání stráží na postu šéfdesignéra

Představení nového Porsche 911 následuje s malým odstupem informace o výměně šéfdesignéra značky. Současný vůdce Harm Lagaay odejde po 15 letech do důchodu. Na jeho místo nastoupí Michael Mauer, který v současné době pracuje pro GM a konrétně Saab. Harm Lagaay odstartoval svou Kariéru v Porsche v roce 1971, když pomáhal navrhovat 924 a 911. V roce 1977 odešel do Fordu, kde vytvářel modely Escort, Sierra a Scorpio. V roce 1985 si Lagaay na chvíli odskočil do BMW, aby v roce 1989 definitvně zakotvil v Porsche. V následujících 15 letech přibyly v jeho portfoliu modely Cayenne, Boxster a Carrera GT. Jeho nástupce Michael Mauer působil před GM několik let v Mercedesu, kde pracoval na vozech A, SL a SLK. Porsche věří, že Mauer přinese nové nápady.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků