Porsche: střídání stráží na postu šéfdesignéra

Představení nového Porsche 911 následuje s malým odstupem informace o výměně šéfdesignéra značky. Současný vůdce Harm Lagaay odejde po 15 letech do důchodu. Na jeho místo nastoupí Michael Mauer, který v současné době pracuje pro GM a konrétně Saab. Harm Lagaay odstartoval svou Kariéru v Porsche v roce 1971, když pomáhal navrhovat 924 a 911. V roce 1977 odešel do Fordu, kde vytvářel modely Escort, Sierra a Scorpio. V roce 1985 si Lagaay na chvíli odskočil do BMW, aby v roce 1989 definitvně zakotvil v Porsche. V následujících 15 letech přibyly v jeho portfoliu modely Cayenne, Boxster a Carrera GT. Jeho nástupce Michael Mauer působil před GM několik let v Mercedesu, kde pracoval na vozech A, SL a SLK. Porsche věří, že Mauer přinese nové nápady.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků