Porsche: střídání stráží na postu šéfdesignéra

Představení nového Porsche 911 následuje s malým odstupem informace o výměně šéfdesignéra značky. Současný vůdce Harm Lagaay odejde po 15 letech do důchodu. Na jeho místo nastoupí Michael Mauer, který v současné době pracuje pro GM a konrétně Saab. Harm Lagaay odstartoval svou Kariéru v Porsche v roce 1971, když pomáhal navrhovat 924 a 911. V roce 1977 odešel do Fordu, kde vytvářel modely Escort, Sierra a Scorpio. V roce 1985 si Lagaay na chvíli odskočil do BMW, aby v roce 1989 definitvně zakotvil v Porsche. V následujících 15 letech přibyly v jeho portfoliu modely Cayenne, Boxster a Carrera GT. Jeho nástupce Michael Mauer působil před GM několik let v Mercedesu, kde pracoval na vozech A, SL a SLK. Porsche věří, že Mauer přinese nové nápady.

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků