Porsche: střídání stráží na postu šéfdesignéra

Představení nového Porsche 911 následuje s malým odstupem informace o výměně šéfdesignéra značky. Současný vůdce Harm Lagaay odejde po 15 letech do důchodu. Na jeho místo nastoupí Michael Mauer, který v současné době pracuje pro GM a konrétně Saab. Harm Lagaay odstartoval svou Kariéru v Porsche v roce 1971, když pomáhal navrhovat 924 a 911. V roce 1977 odešel do Fordu, kde vytvářel modely Escort, Sierra a Scorpio. V roce 1985 si Lagaay na chvíli odskočil do BMW, aby v roce 1989 definitvně zakotvil v Porsche. V následujících 15 letech přibyly v jeho portfoliu modely Cayenne, Boxster a Carrera GT. Jeho nástupce Michael Mauer působil před GM několik let v Mercedesu, kde pracoval na vozech A, SL a SLK. Porsche věří, že Mauer přinese nové nápady.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků