Porsche slaví čtvrt milionu vyrobených modelů Cayenne

Ve stínu zpráv z ženevského autosalonu se objevila informace od automobilky Porsche, která se může pochlubit, že z její výrobní linky v německém Lipsku sjel model Cayenne s pořadovým číslem 250 000.

Noční můra všech konzevrativních příznivců značky se tak dočkala komorního jubilea. Stále rozporuplný oslavenec je je ke všemu vybaven dieselovým 3,0 litrovým šestiválcem, pro jehož použití se vedení automobilky i navzdory mnoha odmítavým reakcím nedávno rozhodlo. Dieselový jubilant už přitom zná i svého majitele, jímž je jistý Rakušan.  

Poměrně oblíbený model Stuttgartské automobilky se v Lipsku montuje již od roku 2002 a již před faceliftem se jej prodalo kolem 150 tisíc kusů, po faceliftu nabral úspěch vozu podobný směr. Automobilka se nyní spoléhá ještě na zmiňovaný dieselový agregát, jenž by mohl prodeje ještě více oživit.
Klepněte pro větší obrázek 
Čtvrtmilionté Porsche Cayenne

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 980 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 780 000 Kč
Porsche Cayenne 4,8
Rok výroby: 2012
Stav: 97 358 km
Cena: 1 350 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 390 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 476 km
Cena: 280 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků