Porsche si věří: Elektrického Mission E se prodá 20 tisíc kusů ročně

Do rozjetého vlaku s elektromobily hodlá brzy naskočit také Porsche. Věří, že o elektrický Mission E bude zájem. Odhaduje tisíce prodaných kusů ročně.
Porsche si věří: Elektrického Mission E se prodá 20 tisíc kusů ročně

Porsche usilovně pracuje na vývoji svého prvního elektromobilu. Očekává, že modelu Mission E se prodá každý rok přibližně 20 000 kusů. S odkazem na německý časopis Automobilwoche o tom informuje agentura Reuters.

Novinka německé společnosti má být konkurentem Modelu S od Tesly,  výroba bude probíhat na montážních linkách v Zuffenhausenu. Porsche do rozvoje závodu investovalo 700 milionů eur (téměř 19 miliard korun) a v oblasti Stuttgartu nabídne 1 400 nových pracovních míst.

Porsche může na konceptu Mission E postavit rodinu EV aut

Porsche může na konceptu Mission E postavit rodinu EV aut

Samotná produkce začne až na konci tohoto desetiletí, avšak představu o vzhledu elektromobilu jsme dostali už během loňského autosalonu ve Frankfurtu. Futuristický koncept Mission E je nízkým autem s povedenými křivkami, čtyřmi sedadly a minimalistickým interiérem.

Sprint z klidu na 200 km/h má zvládnout za méně než 12 sekund. Vůz je poháněn dvěma elektromotory, ty jsou podobné těm, které Porsche používá u modelu 919 Hybrid. Jejich celkový výkon přesahuje 600 koňských sil. Automobilka uvádí, že na jedno nabití vůz zvládne absolvovat 500 kilometrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

dnes | Milan Lažanský | 20 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků