Porsche si věří: Elektrického Mission E se prodá 20 tisíc kusů ročně

Do rozjetého vlaku s elektromobily hodlá brzy naskočit také Porsche. Věří, že o elektrický Mission E bude zájem. Odhaduje tisíce prodaných kusů ročně.
Porsche si věří: Elektrického Mission E se prodá 20 tisíc kusů ročně

Porsche usilovně pracuje na vývoji svého prvního elektromobilu. Očekává, že modelu Mission E se prodá každý rok přibližně 20 000 kusů. S odkazem na německý časopis Automobilwoche o tom informuje agentura Reuters.

Novinka německé společnosti má být konkurentem Modelu S od Tesly,  výroba bude probíhat na montážních linkách v Zuffenhausenu. Porsche do rozvoje závodu investovalo 700 milionů eur (téměř 19 miliard korun) a v oblasti Stuttgartu nabídne 1 400 nových pracovních míst.

Porsche může na konceptu Mission E postavit rodinu EV aut

Porsche může na konceptu Mission E postavit rodinu EV aut

Samotná produkce začne až na konci tohoto desetiletí, avšak představu o vzhledu elektromobilu jsme dostali už během loňského autosalonu ve Frankfurtu. Futuristický koncept Mission E je nízkým autem s povedenými křivkami, čtyřmi sedadly a minimalistickým interiérem.

Sprint z klidu na 200 km/h má zvládnout za méně než 12 sekund. Vůz je poháněn dvěma elektromotory, ty jsou podobné těm, které Porsche používá u modelu 919 Hybrid. Jejich celkový výkon přesahuje 600 koňských sil. Automobilka uvádí, že na jedno nabití vůz zvládne absolvovat 500 kilometrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků