Porsche si nechá vyrábět karoserie u Volkswagenu

7 komentářů

Mirko
10. dubna • 16:57

Už jsem se zaradoval, že jim bude dodávat i motory - 2.5 TDI, 3.0 TDI a 5.0 TDI. Porsche by to už dávno potřebovalo. Ty benzíny jsou hrozný plýtvání ropou (malá účinnost) a kdo má ten uječenej "pilovitej" impotentní zvuk poslouchat ...
 

Spei
11. dubna • 14:03

maximálně 3,0 a 4,2 TDI. 2,5 a 5,0 TDI se přestanou vyrábět, jsou to PD a navíc docela poruchové. Za to nové Common Raily jsou gut ( 2,7 a 3,0, 4,2)

bbj
10. dubna • 11:42

Ono nepůjde zas o takovou změnu, Cayenny a Touaregy se dělají ve společné karosárně v Bratislavě...

Honziss
10. dubna • 13:08

A kdyby jenom to...myslim ze cayenn je uplne nehorazne ziskovy model...

Honziss
10. dubna • 10:51

Ale jsou svetle vyjimky, treba BMW Mnichov v oblasti povrchovych uprav exterieru jsou asi nejvetsi profici na svete...

Honziss
10. dubna • 10:43

Myslim ze je uplne jedno kde vysledny model sjizdi z pasu. Spolupracuju s radou automobilek jako dodavatel pristroju pro kontrolu kvality a funkcni zkousky jednotlivych casti a praxe je takova, ze auta se davaji dohromady z dilu ktere se vyrabi vsude mozne a skladuji se v kamionech cestou napric evropou...
Momentalni trend v automotive je takovy ze se setri kde muze a osobne nevidim kvalitativni rozdil mezi produkci porsche, toyota nebo vw...

Red_Dwarf
10. dubna • 11:21

Bohužel ano,za chvilku ztratí všechno svoji originalitu.Jsem zvědav,kam šetření až povede,možná i k příplatkům za volant.

Doporučujeme

Články odjinud