Porsche si chce udržet svoji míru zisku i ve věku elektromobility

Patnáctiprocentní míru ziskovosti, kterou dosahuje Porsche v současné době, chce vedení značky udržet i v době, kdy bude vyrábět elektromobily. Pro Automotive News to uvedl finanční šéf Porsche Lutz Meschke.

Podle něho k tomu bude zapotřebí sáhnout ke snižování nákladů, což ovšem nebude jednoduché, protože značka chce jen do vývoje elektrických vozů investovat přes tři miliardy dolarů a potřebuje si také udržet své zaměstnance. Ti si ale současně musí být vědomi, že svojí prací musí přispět k onomu patnáctiprocentnímu zisku.

Porsche 944 (1982 – 1991): Nejovladatelnější auto všech dob

Porsche 944 (1982 – 1991): Nejovladatelnější auto všech dob

Vstup značky do světa čisté elektromobility se rychle přibližuje. Představu o tom, jak by mohlo první elektrické Porsche vypadat, dal před dvěma lety koncept Mission E. Ten poháněly dva elektromotory s celkovým výkonem přes šest set koní. Díky tomu se bude schopné z klidu na rychlost 200 km/hod dostat během 12 sekund. Dojezd má činit přibližně 530 kilometrů.

Auto se má stát přímým konkurentem pro výrobky značky Tesla.

Na fotogalerii konceptu se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST DS 7 Crossback PureTech 225: Extravagance bez kompromisů?

DS 7 Crossback PureTech 225

Zcela samostatná značka DS je tu a model 7 s dodatkem Crossback je startem nové éry. Vyzkoušeli jsme nejsilnější benzínové provedení a sportovně laděnou výbavu.

včera | Milan Lažanský | 31 příspěvků
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků