Porsche si chce udržet svoji míru zisku i ve věku elektromobility

Patnáctiprocentní míru ziskovosti, kterou dosahuje Porsche v současné době, chce vedení značky udržet i v době, kdy bude vyrábět elektromobily. Pro Automotive News to uvedl finanční šéf Porsche Lutz Meschke.

Podle něho k tomu bude zapotřebí sáhnout ke snižování nákladů, což ovšem nebude jednoduché, protože značka chce jen do vývoje elektrických vozů investovat přes tři miliardy dolarů a potřebuje si také udržet své zaměstnance. Ti si ale současně musí být vědomi, že svojí prací musí přispět k onomu patnáctiprocentnímu zisku.

Porsche 944 (1982 – 1991): Nejovladatelnější auto všech dob

Porsche 944 (1982 – 1991): Nejovladatelnější auto všech dob

Vstup značky do světa čisté elektromobility se rychle přibližuje. Představu o tom, jak by mohlo první elektrické Porsche vypadat, dal před dvěma lety koncept Mission E. Ten poháněly dva elektromotory s celkovým výkonem přes šest set koní. Díky tomu se bude schopné z klidu na rychlost 200 km/hod dostat během 12 sekund. Dojezd má činit přibližně 530 kilometrů.

Auto se má stát přímým konkurentem pro výrobky značky Tesla.

Na fotogalerii konceptu se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky