Porsche si chce udržet svoji míru zisku i ve věku elektromobility

Patnáctiprocentní míru ziskovosti, kterou dosahuje Porsche v současné době, chce vedení značky udržet i v době, kdy bude vyrábět elektromobily. Pro Automotive News to uvedl finanční šéf Porsche Lutz Meschke.

Podle něho k tomu bude zapotřebí sáhnout ke snižování nákladů, což ovšem nebude jednoduché, protože značka chce jen do vývoje elektrických vozů investovat přes tři miliardy dolarů a potřebuje si také udržet své zaměstnance. Ti si ale současně musí být vědomi, že svojí prací musí přispět k onomu patnáctiprocentnímu zisku.

Porsche 944 (1982 – 1991): Nejovladatelnější auto všech dob

Porsche 944 (1982 – 1991): Nejovladatelnější auto všech dob

Vstup značky do světa čisté elektromobility se rychle přibližuje. Představu o tom, jak by mohlo první elektrické Porsche vypadat, dal před dvěma lety koncept Mission E. Ten poháněly dva elektromotory s celkovým výkonem přes šest set koní. Díky tomu se bude schopné z klidu na rychlost 200 km/hod dostat během 12 sekund. Dojezd má činit přibližně 530 kilometrů.

Auto se má stát přímým konkurentem pro výrobky značky Tesla.

Na fotogalerii konceptu se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků