Auta v dehtu byl spíš kulturní průser, pro VW i morální.
Manažer VW v Americe dostal za tenhle "kulturní posun" 7 let na tvrdo + masnou pokutičku. To může bejt hódně rád protože mu hrozilo 150 let v báni.Samozřejmě ty co za to opravdu můžou se "kulturně posunuli" do klidného důchodu nebo na jiný teplý místečka a jsou vysmátý. :-/ :-/ :-/https://www.theguardian.com/business/2017/dec/06/oliv... ...
Porše ještě v prosinci vyhrožovalo že dízl do Cayenne přijde letos a teď to podřízli. To se ale hodně rychle posrali z těch změn.https://autobible.euro.cz/nove-porsche-cayenne-jezd... ...
Neboj. to že porsche končí s dieslem je kachna...
Přesně ták, daj dehet i do 911 :-D
to neřikám, jen řikám, že reaguješ na článek který je kachna, viz třeba: https://autobible.euro.cz/diesel-se-porsche-cayenne... ...
Pokud vůbec se vrátí tak bude vokryplenej aby odpovídal emisím, jinak maj vod úřadů zaracha a nesměj to nabízet.
Takže pohřeb dízlu se nazývá kulturní posun jo? Lol! Až zrušej spalováky úplně tak to bude nejspíš ztráta vědomí :-D:-D:-DB-]
Pekny historicky paradox.S odkazom na test konstruktera T34, pana Koskina, ktory (nazorne) ukazal ako vedro nafty nevzplanie. To bolo vtedy, ked sa pri buducom T34 rozhodovalo o sposobe pohonu. Pani prizvani stranici zvolili pre T34 naftu, no a spravili dobre. Zvysok je uz dostatocne znamy.
Zatímco německé kraksny na benzín měly operační dosah 80-90km, ruský tank s přímovstřikovou naftou měl operační dosah 350km. A germáni táhli tam kam patří ....do pekel.
Nato ze skoncili az na brehu Volhy to zase takovej srot nemohl byt.
Bohužel tě musím zklamat. Byl to šrot. Např. jejich motory na benzín nešly nastartovat při nízkých teplotách, kdy rusáci v pohodě jezdili na naftu. Nesmíš se nechat ovlivnit germánskou propagandou, kdy máme vzpomínkový dokument na Hitlera v televizi skoro každý den a dokumenty s ódami na jejich super techniku taky.
Nebyl to srot. nebyl zkratka staveny na extremni podminky. Zajimave, ze i s tim srotem dokazali radne pocuchat spojence a po valce se o konstruktery srotu strhla slusna mela. Ta technika samozrejme v rade ohledu super byla.
počkej kámo, že byl wehrmacht na břehu Volhy je historickej fakt což je na okupovanym území neskutečnej logistickej majstrštyk. Že vedli neodpustitelnou vyhlazovací válku za kterou jim porážka patřila nepopírám.
To že se Stalin spolčil s Hitlerem a spolu začali 2. světovou napadením Polska je taky hitorickej fakt.
Stalin delal vsechno mozny aby odvratil utok Nemecka o zadny spolecny zahajeni II.WW nemuze byt rec.
Chudáček bankovní lupič a masovej vrah Stálin vůbec s Hitlerem neuzavřel pakt, kde se vůbec nedohod na společném obsazení Polska a vůbec 17. září 1939 nevpadl do Polska bez vyhlášení války a vůbec ho nezabral, protože to byli jen zelení mužíci :-D:-D:-Dhttps://en.m.wikipedia.org/wiki/Soviet_invasion_of_P... ... Smrděli tam až do 41 a mezitím stačili povraždit desetitisíce polských důstojníků v Katyňi.https://en.m.wikipedia.org/wiki/Katyn_massacre... Stalin dělal akorát tak všechno proto aby Poláky zdecimoval pomocí NKVD, povraždil a deportoval na Sibiř. Jenom samý svinstvo. V Polsku rusákům nikdo za to jejich "osvobození" 2x neděkuje. 3-[3-[3-[
Předtím stihnul lidumil Stálin napadnout nezávislý stát Finsko, kde umrz na kost a s potupou a velkejma ztrátama se radši s ostudou stáhnul, protože jeho šílenou převahu rozložilo pár finskejch biatlonistů s dobrou muškou :-P:-D:-Dhttps://www.valka.cz/1199-Zimni-valka-Prepaden... ...
Stálin dělal všechno možný, aby si Evropu s Německem naporcoval 3-[Svou agresí začal 2. světovou válku a pak to všechno hodil na Adolfa a tvářil se jak svatoušek spasitel zatím co se rochnil v krvi.https://www.valka.cz/13255-D-and-367vody-a-n-a... ...
Chlapci vy máte už mozek totálně vylízaný propagandou. Vy si vůbec neuvědomujete, že to začalo mnichovskou dohodou, kde si nás naši "spojenci" naporcovali s Hitlerem. V tom žádní rusáci nefigurovali. Tím to všechno v Evropě začalo. Pozice Polska a Ruska byla z tohoto pohledu úplně jiná, poláci byli s ruskem víceméně v trvalém konfliktu na ukrajině, kde Pilsudský kus ukrajiny expansivně zabral tak, jako se poláci pokoušeli zabrat těšínsko u nás. My jsme s nimi rázně vypochodovali a hranice jsme uhájili. To se rusům v prvním kole nepovedlo. V situaci, kdy polsko bylo pod tlakem Hitlera, který chtěl zabrat polsko, na které si dělali germáni nárok několik století, tak stalin dohodou posunul hranice a dojednal, kde se germáni zastaví. Poláci jako zuřiví nepřátelé rusů těžko mohli očekávat a ani neočekávali a ani se o to logicky nepokoušeli u rusů hledat nějakou podporu. Poláci byli v nepřátelském postavení snad se všemi. Jejich nesnášenlivá povaha je i dnes zjevná.A hlavně Mnichovem se prokázalo, že směrem na západ jsou jen nespolehliví partneři. Beneš jako špičkový diplomat s celoživotní zkušeností s vyjednáváném na západě to vyhodnotil tak, že pokud válka skončí, tak my se bezpečnostně musíme orientovat na východ. To bylo jeho rozhodnutí. A toto bych výrazně podtrhnul. V tom komunisti nehráli žádnou roli. Toto eurohujerům vadí úplně nejvíc. Proto taky germánský vyslanec černohorec se léta snaží pozici Beneše úplně marginalizovat a postavit ho do role nepřítele vlasti. Dekrety zrušit apod.Nenechávejte si vyplachovat mozek, pokud ho tam ještě vůbec máte.
Ty si vylízanej propagandou, vo žádným ČSR tu vůbec nebyla řeč, tak si toho svýho kožlanskýho Beneš strč za klobouk a necpi ho sem.
dolezite boli ale aj ine vlastnosti:a/ bol ovela bezpecnejsi (po zasahu nemusel hned zhoriet) b/ bol ovela efektivnejsi (tepelna ucinnost diesela)...atd. Ak si vezmeme to, na co lietaju dnesne lietadla, potom je paralela zrejma.A preto, tato anti-diesel mania nie je zasa nic ine len dalsia panika na ktorej sa daju vytrieskat peniaze a zisk. Historia sa opakuje.
V nekterych autech je diesel jako facka zakladateli automobilky a je jenom dobre, ze ta uchylna manie pomalu konci. Tuhle jsem zase videl exota s naftovym eskem jak si na pumpe po natankovani ocuchaval ruce a pak si je drhnul vlhkym ubrouskem aby si na jednani nemysleli ze prijel Zetorem.
Tak vzhladom na to, ze Porscheho prve auto bol elektromobil, vyvoj ide spravnym smerom.https://en.wikipedia.org/wiki/Lohner-Porsche...
v pripade Porsche, ktoreho podvozok bol urceny pre nejedny nemecky vojnovy stroj z druhej svetovej, to je doslova facka - a to taka, ze ak ju dostanete, najblizsia stena mu da druhu.
Že by byl svět zanedlouho zase v pořádku? Diesely mizí z malých aut, diesely mizí z luxusně sportovních aut... Nakonec zůstanou jen dvoulitrové TDI pro zoufalce v "manažerských" povozech... Ale do centra budou muset zajíždět mastnou tyčí (dieselového smradláka nechat pěkně na odstavném parkovišti). :-)
Až na to, že Cayenne je odporně těžké rádoby sportovní auto, do kterého se právě ten diesel hodí :-D:-D
A já bych zase napsal že se do něj hodí plug-in hybrid B-] kterej bude mít pravděpodobně lepší spotřebu než kdejaký městské prditko s dehtem pod haubnou B-]
Jasně, do už tak těžkého auta ještě přidáme baterky, aby bylo ještě těžší:-D
Ja by som povedal, že obaja máte pravdu :)
Benzinovy motor je spravidla lahsi ako dieslovy.Vhodne umiestnenie baterii umozni lepsiu distribuciu hmotnosti. Moj hybridny auris kombi ma lepsiu distribuciu hmotnosti ako GTI - pretoze ma pod zadnym sedadlom, velmi nizko, polozene baterie.Full-hybrid pohon (plugin alebo obycajny) usetri na absencii starteru, alternatoru a prislusnych rozvodov, tazkej prevodovky atd. Problem je, s vynimkou Toyoty a jej HSD su vsetky ostatne hybridy prakticky bezne auta s klasickymi motormi a prevodovkami s prilepenym balastom baterie a elektromotora. Inymi slovami, Toyota pridala elektromotor a baterie a ubrala hore spominane komponenty.
Jo a budou jezdit s přímo vstřikovym benzínem....to je ale výhra😂
Měl jsem dieselová auta 10 let teď mam rok benzín 2,0 tsi a naftu už nikdy, jo a spotřeba tak o litr více když jedu jak s naftou.
dvoulitrový tsi si vezme při stejnym způsobu jízdy o třetinu víc paliva než dvoulitrový tdi, litr rozdíl udělá možná řidič slečny Daisy
Este by stalo za to porovnat vyspele dieselove a vyspele benzinove atmosfericke motory, teda motory, ktore nie su z dielne VAG. :)
Klasicka matematicka trojclenka mi toto tvrdenie nepodporuje.
Ach bože, to jsou zase teoretici. Je to základní fyzika - čím více výkonu využíváš, tím více se rozevírají nůžky mezi spotřebou B a D....
Chápu a taky bych měl raději benzín, ale nemám ho... Mám naftu raději kvůli dlouhým převodům. Benzín na dálnici 3000-3500 otáček. Nafta má cca o 1000 méně a spotřeba na dálnici určitě bude víc, než o 1 litr ve srovnání s 2,0tdi.
Otacky nie su jedina vec pri rezime jazdy po dialnici. Napriklad nasa pablba O1 100k v benzine 'toci' pri 13okmh nieco okolo 39oo/min. Spotreba je nieco plus-minus 7.5l/100km v tomto rezime, otestovane pred tyzdnom na ceste 5ookm+ a naspat, dvojtretinove zatazenie. Pripomenme si ze ten motor je konstrukcne takmer 4 dekady stary!!!Auto, ktore je sprevodovane optimalne, dosahuje na najvyssi prevod max.rychlost vo vrchole vykonu. Tzv.rychlobeh ma zmysel, ale nie dnes, dnesne motory na to skratka nemaju. To je absolutne pomylena vec. Vezmite si dvojliter v oktavke DSG, ktory ak sa nemylim, ma tam nieco pri tej rychlosti 26oo-27oo, co je nadpriemer, ak som teda naposledy spravne cital otackomer. Preco potom jazdi v tomto rezime uspornejsie ako 1.6TDi?
Tady se pise o Porsche a on tu vytahne 2.0TDI prditko :)
Pokud si kupuji auto za několik milionů a sportovní tak si vždycky koupím benzín.:-)
treba LaFerrari, McLaren P1, P918, NSX, chsztanz seriovz Rimac a dalsi :-D
LaFerrari, McLaren P1, P918, NSX - Jezdí na propan, nebo na vodík? Kdybys tam hodil koenigesesegea - tak ten lítá na ethanol, ale The Ferrari, Mc, Honda, Prdvše jezdí na benál :)
hybridy a plug-in hybridy, to je oc tu bezi.... a co myslis, jaka je dalsi meta za plug-in hybridy?
Osobně věřím vodíku :) jen chce trochu lásky....
jinak samozrejme, laskyplne polaskat vodik, to je to nejlepsi co muzes udelatveris tomu ze se dozijes vodikoveho sportaku ktery si budes moc koupit?
Osobně si nemohu dovolit ani Lotus Elise 250 Cup a že to je nejlevnější Sporťak současnosti, Teda ještě BRZ a MX5.. ale ty maj motor na špatný straně...Ale jinak jo, věřím že až se vyřeší výroba vodíku, jeho dostupnost..... , tak auta na vodík budou dostupný, stejně jak začínaj být dostupny hybridi, elektromobily. Ze začatku se samozřejmě musí zaplatit vývoj a infrastruktura, tak to bude stat nesmysli, ale pak zas cena padne.....
Až se vyřeší výroba a dostupnost vodíku, tak ty už tady nebudeš... a to ani v případě, že ti dnes je dvacet.
Ale vodíkový sluníčkáři jsou přece nesmrtelný. :-DRopáci je vožrali destilkou co jim chčije z vejfuku a vod tý doby jen už jen navíjej naviják :-D:-D:-D
jj to budou jiste u seprsportu radi, sak on to je taky elektromobil :-D
To není žádný kulturní posun, to je tím, že v některých německých městech straší zákazem dieselů a zákazníci se bojí, aby jim nezůstal černý Petr a auta se nemuseli zbavovat s výrazně větší ztrátou.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.