Vsetko je len o peniazoch.Preco je to asi tak v Chile ?Tam neriesa skoro vobec dopad vyroby na ekeologiu a zivotne prostredie.Navyyse je tam vsetko lacneA je to v ordeli sveta kde to ani nikto riesit nebude.Na eFuel sa minie x-nasobne viac vody a energie ako na naftu/benzin.A 55/550 mil litrov je kvapka v mori co nepomoze ani prd.Iba zozere dalsie prirodne zdroje a brutalne zasere zivotne prostredieToto neni ekologia to je dementizmus a zdieranie ludi od penazi
Evidentně o tom víš velké kulové a plácáš nesmysly. Doporučuji si o tom něco přečíst, takto se jenom ztrapňuješ.
Byť zrovna jeho nemusím, v tomhle má pravdu. eFuel je ekologicky totální nesmysl. Je hezké, že bude uhlíkově téméř neutrální z pohledu vloženého a vzniklého CO2, ale energii potřebnou na výrobu zase nikdo neuvažuje. A ne, ta není neutrální, výroba nových FVE pro tenhle účel má obrovský dopad v CO2.A těch pár litrů bude mít fakt smysl tak akorát pro historická auta, ne jako náhrada běžného paliva. To je stejně ekologicky hloupé jako vodík.
Zisti si fakty o eFuel potom nieco pis o strapnovani...
Tak za prvé, Chile není levná země, průměrná mzda je tam 2300 USD měsíčněhttps://www.timedoctor.com/blog/average-salary-in-ch... ... takže je to pro korporace daleko dražší destinace než všechny postkomunistické země Evropy, takže pro Porsche by bylo z hlediska nákladů daleko levnější prdnout výrobu třeba k vám na Slovensko, kde jsou minimální mzdy a podobná mzdová úroveň u vás nebude ani za 10 let a navíc by to měli za rohem a ne přes půl světa.Za druhé, Chile vybrali proto, že potřebují velké množství energie, kterou berou výhradně z větrných elektráren a lokalita v Chile vykazuje jednak stabilní větrné podmínky a druhak je vykazuje skoro po celý rok, druhé takto efektivní místo pro větrné elektrárny se hledá na světě jen velmi těžko.A za třetí, žádné jiné přírodní zdroje se na výrobu nečerpají, třeba voda o které blábolíš je potřeba jenom v množství pro umývárky a hazly jako v jakékoliv jiné instituci a jiné suroviny potřeba nejsou, tudíž se nic netěží, nerafinuje, prostě nic. Jenom CO2 ze vzduchu a elektřina z větrníků. Ale jestli se chceš ještě více ztrapnit, tak se klidně rozepiš jaké konkrétní přírodní zdroje pro výrobu používají, kde je těží, jak je rafinují, jsem nedočkavý na další perly z tvé hlavy.
A ta voda se bere kde? Myslíš, že její zásoba je nekonečná? Nebo že si ji jen tak naberou z řeky, bez jediný úpravy? Mimochodem, samozřejmě, že ta voda se na výrobu spotřebovává, protože bez vodíku z vody by žádný palivo nevyrobili, blbečku. Ty větrný elektrárny ani jiný elektrárny tam nestojí, někdo je extra pro tenhle účel musí vyrobit, dovézt, dodat... spousta materiálů a energie navíc, jen aby si pár nadrženců udrželo co nejdýl svý spalovací miláčky, a tvářili se u toho, jak jsou eko... Hovno eko, podvod to je.
Porsche to dělá mazaně, na jedné straně špičkový Taycan a na druhé možnost pokračovat s legendárními 911. Takže ať už se vývoj zvrtne na na stranu EV nebo naopak, tak u Porsche budou připraveni zasypat trh tou správnou technologií. Myslím, že automobilky, které vsadily vše na kartu EV a zařízli klasické modely s ICE na to dojedou, riziko je obrovské.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.