Přestože bude rok 2020 definován koronavirovou krizí, Porsche se ohlíží nazpět a připomíná, že ne všechno bylo tak špatné. Popravdě, německé automobilce se i navzdory problémům ve světě dařilo vcelku obstojně. Nyní tak připomíná své úspěchy nejen v rámci uvádění nových modelů. Ke shrnutí roku nakonec přidává i krátké video.
Hned ze startu roku v lednu potěšilo Porsche všechny fanoušky, když představilo verzi GTS 4.0 pro Boxster a Cayman, čímž se čtyřlitrový atmosférický šestiválec navrátil i do nižších variant těchto modelů. Nadšenci do speciálních edicí zase dostali 911 ve verzi Belgian Legend Edition, oslavující 75. narozeniny závodního pilota Jackyho Ickxe.
Jediné Porsche Carrera GT-R se na Le Mans nedostalo. Teď může být vaše, má i značky
Ještě před vypuknutím globálního chaosu jsme pak mohli kouknout na povedenou reklamu Porsche k americkému Super Bowlu, kde se na moment mihla i nová, zatím nepředstavená generace 911 GT3. V březnu už nicméně musí značka pozastavit produkci s rostoucími počty nakažených koronavirem po celém světě.
Autosalon v Ženevě byl na poslední chvíli zrušen, a tak se Porsche poprvé pustilo do světa plně digitálních premiér. Tímto způsobem přijelo i nové 911 Turbo S. V květnu se automobilová produkce opět pomalu rozjíždí, avšak s rozsáhlým ohledem na bezpečnost pracovníků. Digitální premiéry pokračují, když Porsche uvádí i 911 ve verzi Targa.
Walter Röhrl vzpomíná na Porsche 911 Turbo. Kterou generaci pomáhal vyvíjet?
Červen byl u Porsche výročím 50 let od prvního celkového vítězství značky v Le Mans. V červenci zase doplňuje nabídku výchozí 911 Turbo bez přídomku S. Že koronavirus už nedokáže narušovat automobilové premiéry potvrzuje i opět digitální uvedení modernizované Panamery v srpnu. V říjnu slaví Porsche 10 let od uvedení svého prvního produkčního hybridu – Cayenne S Hybrid. Následně doplňuje portfolio o další verze vylepšené Panamery včetně silného Turbo S E-Hybrid.
V listopadu na nás Porsche vytasilo tajemství z minulosti, když odhalilo řadu dosud nezveřejněných konceptů. A přestože už v polovině roku Porsche hlásilo nižší odbyt svých aut a pokles tržeb oproti roku 2019, na motorsport automobilka nezapomněla a všechny určitě potěšilo, že dozorčí rada pár týdnů nazpět schválila návrat značky do vrcholné třídy v Le Mans s vývojem nového prototypu třídy LMDh.