Porsche sází na elektrickou budoucnost. Jmenuje se E-Mobility…

Značka Porsche představuje svoji strategii E-Mobility, jež počítá s radikálním rozšiřováním hybridních a čistě elektrických způsobů pohonu.
Porsche sází na elektrickou budoucnost. Jmenuje se E-Mobility…

U Porsche to dělají docela chytře. Stále staví auta pro zastánce tradic, ale postupně mezi ně vsouvají modely aktuálně populárních kategorií i „zelené“ pohonné soustavy. Příkladů je celá řada od samotné existence řady Porsche Cayenne přes její verzi Cayenne S Diesel až třeba po Porsche Panamera S E-Hybrid s deklarovanou průměrnou spotřebou 4,4 l/100 km. Ještě nedávno by se tradiční odběratelé vozů značky Porsche bouřili, ovšem doba se mění.

Porsche Boxster E: čistě na elektřinu

Porsche Boxster E: čistě na elektřinu

Nyní přichází strategie Porsche E-Mobility, jež počítá s rozsáhlým využíváním elektrické energie. Níže najdete video, jež tuto strategii na ploše necelých 12 sekund blíže vysvětluje a začíná hluboko v dějinách značky Porsche. Všechno začalo modelem Porsche Cayenne S Hybrid, od té doby prostoupila elektřina většinu modelů značky Porsche.

Klepněte pro větší obrázek
Porsche E-Mobility: elektrická budoucnost

Nejnovějšími produkty této strategie jsou hybridní supersport Porsche 918 Spyder a čistý elektromobil Porsche Boxster E. Je ale třeba přiznat značce Porsche, že při elektrifikaci svých vozů trvá na dosahování špičkových jízdních výkonů, připomeňme třeba závodní speciál Porsche 911 GT3 R Hybrid.

Porsche Panamera S E-Hybrid se chlubí spotřebou 4,4 l/100 km

Porsche Panamera S E-Hybrid se chlubí spotřebou 4,4 l/100 km

Elektřina v autech není sama o sobě vysloveně špatná, smutné jsou spíše marketingové hrátky automobilek umně zamlčující celou řadu negativ včetně vysoké ceny či omezeného dojezdu. A jelikož producenti automobilů v poslední době zveřejňují stále méně technických podrobností ke svým modelům, čekají nás ještě zajímavé časy…

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 12 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky