Porsche sází na elektrickou budoucnost. Jmenuje se E-Mobility…

Značka Porsche představuje svoji strategii E-Mobility, jež počítá s radikálním rozšiřováním hybridních a čistě elektrických způsobů pohonu.
Porsche sází na elektrickou budoucnost. Jmenuje se E-Mobility…

U Porsche to dělají docela chytře. Stále staví auta pro zastánce tradic, ale postupně mezi ně vsouvají modely aktuálně populárních kategorií i „zelené“ pohonné soustavy. Příkladů je celá řada od samotné existence řady Porsche Cayenne přes její verzi Cayenne S Diesel až třeba po Porsche Panamera S E-Hybrid s deklarovanou průměrnou spotřebou 4,4 l/100 km. Ještě nedávno by se tradiční odběratelé vozů značky Porsche bouřili, ovšem doba se mění.

Porsche Boxster E: čistě na elektřinu

Porsche Boxster E: čistě na elektřinu

Nyní přichází strategie Porsche E-Mobility, jež počítá s rozsáhlým využíváním elektrické energie. Níže najdete video, jež tuto strategii na ploše necelých 12 sekund blíže vysvětluje a začíná hluboko v dějinách značky Porsche. Všechno začalo modelem Porsche Cayenne S Hybrid, od té doby prostoupila elektřina většinu modelů značky Porsche.

Klepněte pro větší obrázek
Porsche E-Mobility: elektrická budoucnost

Nejnovějšími produkty této strategie jsou hybridní supersport Porsche 918 Spyder a čistý elektromobil Porsche Boxster E. Je ale třeba přiznat značce Porsche, že při elektrifikaci svých vozů trvá na dosahování špičkových jízdních výkonů, připomeňme třeba závodní speciál Porsche 911 GT3 R Hybrid.

Porsche Panamera S E-Hybrid se chlubí spotřebou 4,4 l/100 km

Porsche Panamera S E-Hybrid se chlubí spotřebou 4,4 l/100 km

Elektřina v autech není sama o sobě vysloveně špatná, smutné jsou spíše marketingové hrátky automobilek umně zamlčující celou řadu negativ včetně vysoké ceny či omezeného dojezdu. A jelikož producenti automobilů v poslední době zveřejňují stále méně technických podrobností ke svým modelům, čekají nás ještě zajímavé časy…

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků