Porsche sází na elektrickou budoucnost. Jmenuje se E-Mobility…

Značka Porsche představuje svoji strategii E-Mobility, jež počítá s radikálním rozšiřováním hybridních a čistě elektrických způsobů pohonu.
Porsche sází na elektrickou budoucnost. Jmenuje se E-Mobility…

U Porsche to dělají docela chytře. Stále staví auta pro zastánce tradic, ale postupně mezi ně vsouvají modely aktuálně populárních kategorií i „zelené“ pohonné soustavy. Příkladů je celá řada od samotné existence řady Porsche Cayenne přes její verzi Cayenne S Diesel až třeba po Porsche Panamera S E-Hybrid s deklarovanou průměrnou spotřebou 4,4 l/100 km. Ještě nedávno by se tradiční odběratelé vozů značky Porsche bouřili, ovšem doba se mění.

Porsche Boxster E: čistě na elektřinu

Porsche Boxster E: čistě na elektřinu

Nyní přichází strategie Porsche E-Mobility, jež počítá s rozsáhlým využíváním elektrické energie. Níže najdete video, jež tuto strategii na ploše necelých 12 sekund blíže vysvětluje a začíná hluboko v dějinách značky Porsche. Všechno začalo modelem Porsche Cayenne S Hybrid, od té doby prostoupila elektřina většinu modelů značky Porsche.

Klepněte pro větší obrázek
Porsche E-Mobility: elektrická budoucnost

Nejnovějšími produkty této strategie jsou hybridní supersport Porsche 918 Spyder a čistý elektromobil Porsche Boxster E. Je ale třeba přiznat značce Porsche, že při elektrifikaci svých vozů trvá na dosahování špičkových jízdních výkonů, připomeňme třeba závodní speciál Porsche 911 GT3 R Hybrid.

Porsche Panamera S E-Hybrid se chlubí spotřebou 4,4 l/100 km

Porsche Panamera S E-Hybrid se chlubí spotřebou 4,4 l/100 km

Elektřina v autech není sama o sobě vysloveně špatná, smutné jsou spíše marketingové hrátky automobilek umně zamlčující celou řadu negativ včetně vysoké ceny či omezeného dojezdu. A jelikož producenti automobilů v poslední době zveřejňují stále méně technických podrobností ke svým modelům, čekají nás ještě zajímavé časy…

TEST Fiat 500 1.2 8v Collezione: Jen mu zkuste odolat!

Fiat 500 1.2 8v Collezione

Pětistovka oslavila v loňském roce šedesátiny. Fiat se ale výrobou nejrůznějších speciálních a limitovaných verzí vytrvale stará o to, aby novodobá generace nezestárla ani o den.

včera | Jan Mička | 18 příspěvků
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 31 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků