Porsche Ruf Rt 12 S: další krok k hranici 700 koní

Ruf vyvinul svoji další variaci na téma Porsche. Jmenuje se Rt 12 S, výkonem se blíží 700 koní a jede až 360 km/h...

Německý uber-ladič Ruf se specializuje na další modifikace těch nejrychlejších aut, jaké vůbec naše silnice hoblují. Jeho konstruktéři mají vždy více odvahy než vývojoví pracovníci tovární.

Již před čtyřmi lety jsme vám na tomto místě představili model Ruf Rt 12 vycházející z typu Porsche 911 Turbo. Přišel čas pro změnu, a tak z Německa přijíždí Ruf Rt 12 s doplňkový označením S. Výkon novinky narostl z 650 na 685 koní (504 kW) a spolu s točivým momentem až 880 Nm uspokojí jistě potřeby i těch nejzběsilejších jezdců. O jejich bezpečí se stará nově vyvinutý bezpečnostní rám, jenž je standardní výbavou všech vozů Rt 12 S. Drobých úprav doznala karosérie vozu, a to zejména ve své přední a zadní části.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nové rozšířené nárazníky nesou mohutné vstupy a výstupy chladicího vzduchu, jež nenarušují důsledně zaoblené linie karosérie. Sady světel z LED na přídi se starají jak o signály blinru, tak o obrysové osvětlení. Záď naopak dostala spoiler z uhlíkových kompozitů, dveře nesou zpětná zrcátka Ruf CTR 3 a celku dodávají potřebnou dravost decentní pětipaprsková litá kola s průměrem 19 palců.

Dalšmi úpravami prošel brzdový systém s uhlíkokeramickými kotouči, podvozek a aerdynamika byly upraveny k dosahování nejvyšší rychlosti. Na přání se dodává hydraulická soustava, díky níž lze příď vozu zdvihnout o 50 mm pro snadnější nájezdy na retardéry nebo do garáže, v seznamu příplatkové výbavy figurují též přestavba na pouze zadní pohon nebo široká škála různých provedení interiéru. Ten se vyznačuje novým volantem, komfortními, nebo vyloženě sportovními sedadly, případně lakovanými, hliníkovými nebo uhlíkovými doplňky. Opět záleží na vkusu a solventnosti zákazníka.

Pokud vás Ruf Rt 12 S oslovil, pak by bylo fér doplnit, že základní cena tohoto dravého kupé startuje na 255 900 Euro. Inu, každá legrace něco stojí...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Ruf Rt 12 S
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků