Porsche Ruf Rt 12 S: další krok k hranici 700 koní

Ruf vyvinul svoji další variaci na téma Porsche. Jmenuje se Rt 12 S, výkonem se blíží 700 koní a jede až 360 km/h...

Německý uber-ladič Ruf se specializuje na další modifikace těch nejrychlejších aut, jaké vůbec naše silnice hoblují. Jeho konstruktéři mají vždy více odvahy než vývojoví pracovníci tovární.

Již před čtyřmi lety jsme vám na tomto místě představili model Ruf Rt 12 vycházející z typu Porsche 911 Turbo. Přišel čas pro změnu, a tak z Německa přijíždí Ruf Rt 12 s doplňkový označením S. Výkon novinky narostl z 650 na 685 koní (504 kW) a spolu s točivým momentem až 880 Nm uspokojí jistě potřeby i těch nejzběsilejších jezdců. O jejich bezpečí se stará nově vyvinutý bezpečnostní rám, jenž je standardní výbavou všech vozů Rt 12 S. Drobých úprav doznala karosérie vozu, a to zejména ve své přední a zadní části.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nové rozšířené nárazníky nesou mohutné vstupy a výstupy chladicího vzduchu, jež nenarušují důsledně zaoblené linie karosérie. Sady světel z LED na přídi se starají jak o signály blinru, tak o obrysové osvětlení. Záď naopak dostala spoiler z uhlíkových kompozitů, dveře nesou zpětná zrcátka Ruf CTR 3 a celku dodávají potřebnou dravost decentní pětipaprsková litá kola s průměrem 19 palců.

Dalšmi úpravami prošel brzdový systém s uhlíkokeramickými kotouči, podvozek a aerdynamika byly upraveny k dosahování nejvyšší rychlosti. Na přání se dodává hydraulická soustava, díky níž lze příď vozu zdvihnout o 50 mm pro snadnější nájezdy na retardéry nebo do garáže, v seznamu příplatkové výbavy figurují též přestavba na pouze zadní pohon nebo široká škála různých provedení interiéru. Ten se vyznačuje novým volantem, komfortními, nebo vyloženě sportovními sedadly, případně lakovanými, hliníkovými nebo uhlíkovými doplňky. Opět záleží na vkusu a solventnosti zákazníka.

Pokud vás Ruf Rt 12 S oslovil, pak by bylo fér doplnit, že základní cena tohoto dravého kupé startuje na 255 900 Euro. Inu, každá legrace něco stojí...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Ruf Rt 12 S
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků