Ať si Porsche prodává třeba desátou generaci Cayennu, ale neměli by to přeháněť s tím vším přibližováním k větší sortě lidí, aby nakonec Porsche neskončilo vyráběním primárně jenom SUV, MPV hatchů apod. OK je mi jasný, že Cayenne jim vydělal HROMADU peněz z kterých potom živí projekty jako GT2, GT3 RS apod. , ale nesmí stratit duši.
Již modelem Cayenne jsem byl zklamán, ale myslel jsem, že je to jen výstřel do tmy :(( Porche dělá nádherné sportovní vozy, ale tohle na mě sportovním dojmem opravdu nepůsobí. Kdybych neznal již zaběhlé klasické prvky z klasických Porche ani trochu by se mi jejich SUV nelíbil. Co se týče sportovního vzhledu strčí je BMW X6 do kapsy.. Podobným směrem by se podle mne mělo ubýrat Porche, když už chtějí SUV..
Docela se divim, že to Porsche už nezabalilo. Peněz mají dost a vyrábět auta v dnešní eko době není IN B-]
nic vic se snad neda rict...:-/
Ou, no chlapec, vidím že tie karcinogeny z TDi na teba majú až halucinogénny vplyv :-O
vy na Slovači nechápete nadsázku?B-]
A ty čechúň to asi tiež nechápeš, čo? :-D
A neni to ssangyong? :-|
hnus:-(
:-D:-D:-D:-D:-D:-D, nakonec skončí u tříkolek...:-D:-D:-D:-D
Myslím, že by si měli u Porsche nechat vyšetřit ohanbí... Místo debilovin a paskvilů typu Cayenne a Roxter by měli zatlačit na pilu při vývoji dalšího modelu 911... Kdo sledoval zprávy ví, že GT-R vede 1:0 (čas na okruhu, podvozek, aerodynamika, použitelnost, cena!!!!!...) Říkám ahoj do Stuttgartu! B-]
jenže Porsche si kupuješ protože to je Porsche a ne pro jeho časy na okruhu. Auto je pořád použitelný, vlastně myslím že do obyčejného života vhodnější. jedinou nevýhodou je cena, ale Porsche si nekupuješ aby ses ukazoval a hrál si na závodníka jako v GT-R, ale protože ho prostě chceš.
Naopak, já myslím že to je správný krok! Porsche pochopilo jako první, že segment klasických sportovních aut nemá v době eko-hrozeb budoucnost a pomalounku si začíná budovat trh jinde. Cayenne je super a Roxster bude taky. U Porsche vědí, že i bohatý zákazník potřebuje praktické auto a jdou mu vstříc! Věřím, že postupně se v Porsche začne objevovat stále více dieselových motorů: TDI rulezz! Vůbec bych se nebránil autu na bázi geniální Oktávie, ani přední náhon nevadí, když se to umí udělat. Důležitá je image a superkvalitní zpracování a dále pak prémiové materiály v interiéru. Porsche chápe, kde je jeho budoucnost a možná se jednou dočkáme i auta typu Alfa Mi.To, malého živého městského life-style vozu s motorem třeba 1.6 TDI vyladěným německými inženýry na nějakých 160 koní. Nakonec ani nějaké sportovnější MPV by nebylo špatné, i moderní maminka chce mít dostatečnou porci image, když veze malého Kristiánka do francouzské školky :-DSláva vozům Porsche a pokoj lidem dobré vůle ;-)
Tak a konečně budu mít klid o manželky a svoje Cayenne budu mít jenom prosebe.Tak honem sem at jí ho mužu koupit.
Ja by som povedal, ze by stacilo keby na podvozku genialnej FII s motorom 1.4 tdi vyladěným německými inženýry na 82 koni vyvinuli nejakeho chcipaka karcinogenneho dali tomu znak porsche svetla co sa podobaju na 911, cenovku 299 999. A najlepsia hustokara je na svete. A mozu to potom predavat v Hypernove.........Jedna vec je zisk, ale druha je ze devalvuju znacku. Hnoj..... :-/
hnoj sa patrne nachadza niekde inde...
Asi tak...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.