Porsche prý připravuje puristickou 911 GT. Bude mít úzké gumy a manuál

Porsche prý připravuje puristickou 911 GT. Bude mít úzké gumy a manuál

Možná, že ještě všechno není ztraceno a Porsche 911 zůstane věrné své tradici řidičského auta. Asi už víte, že očekávaný velký facelift Porsche 911 přinese downsizing a poprvé v historii přeplňování do běžných modelů. Částečně za to můžou emisní limity, částečně ale také požadavky zákazníků.

Porsche přesto chce zůstat u klasiky, tedy u atmosférického motoru. Jak už jsme psali dříve, automobilka má v plánu rozdělit modelovou řadu 911 na silniční modely s přeplňováním a pak na modely divize GT, které mají zůstat převážně u atmosférického sání.

Přeplňovaný motor pro Porsche 911 Carrera bude mít objem 2,7 l a 400 koní

Přeplňovaný motor pro Porsche 911 Carrera bude mít objem 2,7 l a 400 koní

Nyní britský Autocar přišel se zprávou, že Porsche chystá vedle modelů GT3 a GT3 RS ještě jeden základní model označený prozatím pracovně jako 911 GT. Má jít o vstupní verzi do rodiny vozů GT a od běžných modelů 911 se bude tento model lišit právě typem pohonu a filozofií.

Model Porsche 911 GT má prý nabídnout čisté řidičské potěšení z jízdy a ne rychlost za každou cenu. Nebude to okruhový speciál, ale spíše prostě zábavné silniční auto. Nebude mít ani agresivní bodykit, aktivní aerodynamiku, adaptivní podvozek, launch control a podobné záležitosti. Auto dostane také základní „úzkou“ karoserii.

Podívejte se, jak Porsche montuje ploché šestiválce pro 911

Podívejte se, jak Porsche montuje ploché šestiválce pro 911

Pohánět ho má atmosférický motor, zřejmě podladěná verze jednotky 3,8 l ze současné Carrery S. Důležité je, že toto puristické Porsche 911 dostane výhradně manuální převodovku a také úzké a ne tak lepivé pneumatiky. Cílem je prý nabídnout ne vysoké rychlosti, ale přirozené a čitelné ovládání na limitu přilnavosti typické pro starší vozy 911.

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků