Porsche prý připravuje puristickou 911 GT. Bude mít úzké gumy a manuál

Porsche prý připravuje puristickou 911 GT. Bude mít úzké gumy a manuál

Možná, že ještě všechno není ztraceno a Porsche 911 zůstane věrné své tradici řidičského auta. Asi už víte, že očekávaný velký facelift Porsche 911 přinese downsizing a poprvé v historii přeplňování do běžných modelů. Částečně za to můžou emisní limity, částečně ale také požadavky zákazníků.

Porsche přesto chce zůstat u klasiky, tedy u atmosférického motoru. Jak už jsme psali dříve, automobilka má v plánu rozdělit modelovou řadu 911 na silniční modely s přeplňováním a pak na modely divize GT, které mají zůstat převážně u atmosférického sání.

Přeplňovaný motor pro Porsche 911 Carrera bude mít objem 2,7 l a 400 koní

Přeplňovaný motor pro Porsche 911 Carrera bude mít objem 2,7 l a 400 koní

Nyní britský Autocar přišel se zprávou, že Porsche chystá vedle modelů GT3 a GT3 RS ještě jeden základní model označený prozatím pracovně jako 911 GT. Má jít o vstupní verzi do rodiny vozů GT a od běžných modelů 911 se bude tento model lišit právě typem pohonu a filozofií.

Model Porsche 911 GT má prý nabídnout čisté řidičské potěšení z jízdy a ne rychlost za každou cenu. Nebude to okruhový speciál, ale spíše prostě zábavné silniční auto. Nebude mít ani agresivní bodykit, aktivní aerodynamiku, adaptivní podvozek, launch control a podobné záležitosti. Auto dostane také základní „úzkou“ karoserii.

Podívejte se, jak Porsche montuje ploché šestiválce pro 911

Podívejte se, jak Porsche montuje ploché šestiválce pro 911

Pohánět ho má atmosférický motor, zřejmě podladěná verze jednotky 3,8 l ze současné Carrery S. Důležité je, že toto puristické Porsche 911 dostane výhradně manuální převodovku a také úzké a ne tak lepivé pneumatiky. Cílem je prý nabídnout ne vysoké rychlosti, ale přirozené a čitelné ovládání na limitu přilnavosti typické pro starší vozy 911.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků