Porsche připravuje konkurenta pro Bugatti Veyron

Německá automobilka Porsche pracuje na novém modelu, který by měl nahradit Carreru GT. Novinka však bude mířit do úplně jiných vod, než kam směřovalo GT. Přestože žádné oficiální informace prozatím vedení automobilky neuvolnilo, je dnes již jisté, že Veyron dostane vážného konkurenta.

Dle zdrojů blízkých automobilce bude totiž nové Porsche disponovat výkonem na kolech 698 kW (950 k), Veyron má 736 kW (1001 k) a maximální rychlost přesáhne 405 km/h (Veyron cca 408 km/h).

Kladivo na Veyron se objeví na trhu v roce 2009 a celý model bude postaven na základu supersportovní Carrery GT. Využita bude platforma i poznatky z vývoje a výroby. Prozatím však není známo, zda sporťák dostane pod kapotu zcela nový přeplňovaný desetiválec, nebo pro pohon poslouží notně upravený osmiválec z modelu Cayenne.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků