Porsche představuje speciální edici 911 Targa pro ty, kteří chtějí manšestrová sedadla

Při navrhování limitované edice nového Porsche 911 strávili designéři hodně času s modelem 356. Na výsledku je to vidět.

Nejsou to ještě ani dva týdny, co se světu představila tradiční verze nového Porsche 911 s přídomkem Targa a teď už je tu i jeho speciální edice. Porsche 911 Targa 4S Heritage Design Edition je prvním ze čtyř sběratelských vozů, které Porsche v rámci této Heritage kolekce představí.

Nové Porsche 911 Targa oficiálně: Vše je vlastně při starém. A to je dobře!

Nové Porsche 911 Targa oficiálně: Vše je vlastně při starém. A to je dobře!

Tento speciální kousek bude možné objednávat během letošního podzimu. Porsche ale rafinovaně limituje výrobu pouze na 992 kusů, takže nerozhodní nejspíš ostrouhají. Některé prvky speciální edice se ale objeví v rámci paketu Heritage Design, který by měl být dostupný pro všechny karosářské varianty, tedy ne jen pro standardní Targu, ale i pro kupé a kabriolet.

Prohlédněte si poslední Porsche 991. Částka z dražby pomůže proti koronaviru

Prohlédněte si poslední Porsche 991. Částka z dražby pomůže proti koronaviru

A čím je tedy speciální edice vlastně speciální? Že je opravdu hodně červená (kterou si ale nepleťte s karmínově červenou na standardním modelu) vidíme asi všichni, ale vedle toho jde Porsche již tradičně spíše po detailech. Na obrázcích tak můžete dohledat plakety ve zlaté barvě či odznak odkazující na model 356 na zadní části vozu. Interiér odkazuje na minulost dvoubarevným čalouněním kombinujícím červenou a krémovou kůži.

Porsche nabídne u 911 Turbo S paket odlehčení. Vyhodí vám i zadní sedačky

Porsche nabídne u 911 Turbo S paket odlehčení. Vyhodí vám i zadní sedačky

Prostřední části sedadel a výplně dveří jsou potaženy manšestrem, čímž Porsche také odkazuje na model 356. Žádné další výrazné změny už nečekejte. Limitovaná edice vozu vychází z verze 4S, tedy čtyřkolky o výkonu 331 kW (450 koní). Pokud si na jeden kousek brousíte zuby, vyčleňte si na bankovním účtu přes 4.360.000 Kč. Nutno také podotknout, že vedle temně rudé barvy jsou k mání ještě čtyři další odstíny.

TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

včera | Vladimír Kadera | 52 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 10 příspěvků