Čtvrtá varianta Taycanu se připojí k verzím 4S, Turbo a Turbo S. Má pohon zadních kol a dostanete ji s dvěma velikostmi baterie.
Nový základní model s prostým označením Taycan přišel o přední elektromotor. Ten zadní může mít v závislosti na provedení a v režimu overboost výkon až 300 kW (408 k) či 350 kW (476 k) s příplatkovou baterií Performance plus. Nominální výkon činí 240 kW (326 k) nebo 280 kW (380 k). Spotřeba se má pohybovat okolo 28 kWh/100 km. Novinkou je funkce Plug & Charge, která umožňuje nabíjení a placení bez čipu, karty nebo aplikace. Pokud to nabíjecí stojan umožňuje, s vozem naváže šifrovanou komunikaci, která se postará o automatickou úhradu čerpané energie.
Standardní baterie nejdostupnějšího Taycanu má kapacitu 79,2 kWh a umožňuje dojezd až 431 km dle metodiky WLTP. S příplatkovou baterií Performance plus činí dojezd až 484 km díky kapacitě 93,4 kWh. Nabíjení z 5 na 80 procent trvá v ideálním případě 22,5 minuty, extra 100 km dojezdu je možné získat během pouhých pěti minut. Obě provedení zrychlí na 100 km/h za 5,4 sekundy a jejich maximální rychlost je 230 km/h.
Od ostatních verzí se Taycan liší speciálními 19“ koly a černě lakovanými brzdiči, které jsou vpředu šestipístkové a vzadu čtyřpístkové. V základu tento model nabídne polokožený interiér, přední sedadla stavitelná v osmi směrech a odpružení klasickými pružinami. Za příplatek je možné dostat vzduchové odpružení s funkcí Smartlift, která umí sama na vybraných místech zvětšit světlou výšku.
Pro Porsche je jeho první elektromobil (vynecháme-li vůz Egger-Lohner C.2 Phaeton z roku 1898) velký úspěch, v loňském roce dodalo 20 000 kusů. Toto nové provedení dorazí k prodejcům v půlce března. Ceny zatím nebyly zveřejněny.