Porsche představilo 911R pro "každého". Verze T je splněným snem puristů

V šedesátých letech se nabízela 911 ve verzi T, jako Touring. S tímto názvem Porsche nedávno koketovalo už v případě paketu Touring pro model 911 GT3, nyní však přichází s variantou Carrera T.

Nadupaný hybridní kombík Porsche Panamera se předvedl v prvním videu

Nadupaný hybridní kombík Porsche Panamera se předvedl v prvním videu

Novinka dostala třílitrový plochý šestiválec s výkonem 370 koní. Ten je příbuzný se standardní Carrerou, nejedná se tak o závody inspirovaný agregát s extrémně limitované verze R. Právě ta nastartovala zájem zákazníků o puristické modely. Stejně jako nyní "Téčko" totiž nabídla manuální převodovku, pohon zadních kol v kombinaci se sportovním podvozkem a odlehčenou výbavou.

V případě modelu T si pod pojmem "odlehčená výbava" představte, že třeba rádio dostanete jen za příplatek. Místo madel dveří pak najdete pouhé pásky. Dieta pak zahrnuje i méně tlumících hmot, tenčí skla a absenci zadních sedadel. Výsledkem je 1 420 kilogramů, což představuje asi dvacetikilogramový úbytek.

Porsche odhaluje 718 GTS. Ze čtyřválce vymáčkli 365 koní

Porsche odhaluje 718 GTS. Ze čtyřválce vymáčkli 365 koní

Vůz zvládne stovku z klidu za 4,5 sekundy a maximálně se rozjede na 290 km/h. Standardně je vybaven sportovním sníženým podvozkem. Za příplatek lze zvolit natáčení zadních kol i dvouspojkovou převodovku PDK. Poprvé u "obyčejné" řady Carrera si lze připlatit za skořepinová sedadla. Ceny na německém trhu startují na 107 553 Eur (cca 2 768 000 Kč) a vůz již lze objednávat.

Podívejte se na kompletní fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků