Porsche potvrzuje konec naftových motorů. Další kroky nikoho nepřekvapí

13 komentářů

Robin Huhu
11. dubna • 15:09

Já rozhodně souhlasím, sice nemám Porshe, ale klasickou Octavii, ale už roky jezdím na tuto přestavbu LPG: https://www.levnelpg.cz/systemy-lpg/lpg-magic-g4/... . V naftovém motoru jsem nikdy výhody nespatřoval, a o ekologii se rozhodně mluvit nedá.

Anti-automat
24. září • 14:23

Do Cayenna by som osobne volil naftu, idealne V8 a aspon 4 litre. V takto velkej masine nie je velky a tazky motor problemom, okrem toho to bude zrat o polovicu menej (a tym bude okrem ineho aj vacsi jazdny dojazd a bude to aj dobry tahun). Skratka do velkeho SUV patri velka nafta s prebytkom Nm. A ze naftovy motor nemusi byt zabavny? Ale bezte...slusne zabehnutu v10TDi v Touaregu si pamatam doteraz, to bolo ako sediet na delovej guli, ten motor sa nedal utahat.Do ostatneho potom benzin, tam urcite ano.

Saman
24. září • 21:25

plug-in hybrid v Cayenne taha lip a basti min nez nafty co v nem byli na vyber

Kuk Vykuk
24. září • 14:16

Další rakovinomety skončili v hrobečku. B-]

24. září • 13:30

Když si kupuji sportovní auto tak vždycky v benzínu nafta patří do traktorů.

Kuk Vykuk
24. září • 14:15

Porše taky vyráběl traktory B-]

mpolan
24. září • 18:03

Pravěk už máme za sebou. To je jako říkat, že Škoda dělala tanky, Avia letadla nebo Tatra osobní auta...

bzzz
24. září • 14:23

Dokonce to meli v nazvu Porsche-Diesel Motorenbau ;-)

Kuk Vykuk
25. září • 10:41

No vida.

Jan
24. září • 11:20

já jím v tomhle fandím, to stejné D3, milionové auta a spousta toho v 4 válcové naftě...

E15
24. září • 12:55

je to tak, navíc zvenku jsou ty diesely zoufale neodhlučněné (snad ještě hůř než u mainstreamu s motory napříč), takže po nastartování (ala Multikára) v tom každý okamžitě vypadá jako totální píčus :-)

bzzz
24. září • 12:19

Portfolio/klientela/ceny D3 a Porsche jsou celkem odlisne svety, takze 'opatrnost' ma sve opodstatneni. Navic naftu lide (a 'danari') proste sveho casu vyzadovali.

Doporučujeme

Články odjinud