Já rozhodně souhlasím, sice nemám Porshe, ale klasickou Octavii, ale už roky jezdím na tuto přestavbu LPG: https://www.levnelpg.cz/systemy-lpg/lpg-magic-g4/... . V naftovém motoru jsem nikdy výhody nespatřoval, a o ekologii se rozhodně mluvit nedá.
Do Cayenna by som osobne volil naftu, idealne V8 a aspon 4 litre. V takto velkej masine nie je velky a tazky motor problemom, okrem toho to bude zrat o polovicu menej (a tym bude okrem ineho aj vacsi jazdny dojazd a bude to aj dobry tahun). Skratka do velkeho SUV patri velka nafta s prebytkom Nm. A ze naftovy motor nemusi byt zabavny? Ale bezte...slusne zabehnutu v10TDi v Touaregu si pamatam doteraz, to bolo ako sediet na delovej guli, ten motor sa nedal utahat.Do ostatneho potom benzin, tam urcite ano.
plug-in hybrid v Cayenne taha lip a basti min nez nafty co v nem byli na vyber
Další rakovinomety skončili v hrobečku. B-]
Když si kupuji sportovní auto tak vždycky v benzínu nafta patří do traktorů.
Porše taky vyráběl traktory B-]
Pravěk už máme za sebou. To je jako říkat, že Škoda dělala tanky, Avia letadla nebo Tatra osobní auta...
Dokonce to meli v nazvu Porsche-Diesel Motorenbau ;-)
No vida.
https://cdn.pixabay.com/photo/2016/05/25/08/37/hi... ...
já jím v tomhle fandím, to stejné D3, milionové auta a spousta toho v 4 válcové naftě...
je to tak, navíc zvenku jsou ty diesely zoufale neodhlučněné (snad ještě hůř než u mainstreamu s motory napříč), takže po nastartování (ala Multikára) v tom každý okamžitě vypadá jako totální píčus :-)
Portfolio/klientela/ceny D3 a Porsche jsou celkem odlisne svety, takze 'opatrnost' ma sve opodstatneni. Navic naftu lide (a 'danari') proste sveho casu vyzadovali.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.