Porsche potvrzuje konec naftových motorů. Další kroky nikoho nepřekvapí

Jan  |  24. 09. 2018 11:20

já jím v tomhle fandím, to stejné D3, milionové auta a spousta toho v 4 válcové naftě...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 09. 2018 12:19

Portfolio/klientela/ceny D3 a Porsche jsou celkem odlisne svety, takze 'opatrnost' ma sve opodstatneni. Navic naftu lide (a 'danari') proste sveho casu vyzadovali.

Odpovědět  |   | 
E15  |  24. 09. 2018 12:55

je to tak, navíc zvenku jsou ty diesely zoufale neodhlučněné (snad ještě hůř než u mainstreamu s motory napříč), takže po nastartování (ala Multikára) v tom každý okamžitě vypadá jako totální píčus

Odpovědět  |   | 
 |  24. 09. 2018 13:30

Když si kupuji sportovní auto tak vždycky v benzínu nafta patří do traktorů.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 09. 2018 14:15

Porše taky vyráběl traktory

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 09. 2018 14:23

Dokonce to meli v nazvu Porsche-Diesel Motorenbau

Odpovědět  |   | 
kuk  |  25. 09. 2018 10:41

No vida.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 09. 2018 18:03

Pravěk už máme za sebou. To je jako říkat, že Škoda dělala tanky, Avia letadla nebo Tatra osobní auta...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 09. 2018 14:16

Další rakovinomety skončili v hrobečku.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  24. 09. 2018 14:23

Do Cayenna by som osobne volil naftu, idealne V8 a aspon 4 litre. V takto velkej masine nie je velky a tazky motor problemom, okrem toho to bude zrat o polovicu menej (a tym bude okrem ineho aj vacsi jazdny dojazd a bude to aj dobry tahun). Skratka do velkeho SUV patri velka nafta s prebytkom Nm. A ze naftovy motor nemusi byt zabavny? Ale bezte...slusne zabehnutu v10TDi v Touaregu si pamatam doteraz, to bolo ako sediet na delovej guli, ten motor sa nedal utahat.

Do ostatneho potom benzin, tam urcite ano.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  24. 09. 2018 21:25

plug-in hybrid v Cayenne taha lip a basti min nez nafty co v nem byli na vyber

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

19.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 45 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 94 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 142 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 29 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 65 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A