Porsche postaví nástupce 918 Spyder teprve po příchodu nové technologie

Stuttgartská automobilka vnímá svůj hypersport jako výkladní skříň nových technologií. Vyplývá to z rozhovoru britského Autocaru se šéfem vývoje automobilky, Michaelem Steinerem. "Budoucí hypersport je otázkou technologií. Kdybychom jej měli postavit teď, byl by to hybrid. Ale to už jsme udělali s 918 Spyder," říká.

Video: Podívejte se, jak vznikal design nového Porsche Cayenne

Video: Podívejte se, jak vznikal design nového Porsche Cayenne

V rozhovoru Steiner naznačil, že Porsche zatím s novou vlajkovou lodí počítá jako se spyderem na elektrický pohon. Zároveň však zmiňuje řadu nevýhod, se kterými se při dnešním stádiu vývoje takový vůz musí potýkat. Životnost baterií by podle něj mohla být v režimu používání supersportovního vozu extrémně nízká. Dalším velkým problémem je hmotnost akumulátorů.

Porsche trvalo devět let, než nahradilo model Carrera GT. Steiner tvrdí, že mezera mezi 918 a nástupcem bude nejspíš ještě delší.

Prohlédněte si fotogalerii Porsche 918 Spyder:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 980 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 780 000 Kč
Porsche Cayenne 4,8
Rok výroby: 2012
Stav: 97 358 km
Cena: 1 350 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 390 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 476 km
Cena: 280 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků