Porsche poprvé v historii prodalo přes 200 000 aut za rok

Porsche poprvé v historii prodalo přes 200 000 aut za rok

Rok 2015 ještě neskončil, ale automobilka z Zuffenhausenu už ví, že pro ni bude rekordní. Za prvních 11 měsíců totiž Porsche dodalo zákazníkům 209 894 aut. To je o 24 procent víc než ve stejném období roku 2014 a zároveň je to poprvé, kdy značka v rámci jednoho roku překonala dvousettisícovou metu. 

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

V roce 2014 prodal tento výrobce luxusních SUV s výrobním programem zpestřeným sportovními vozy celkem 189 949 aut. Porsche v průběžných výsledcích nezveřejňuje modelový mix, ale můžeme předpokládat, že obchodně nejúspěšnějším typem zůstává Cayenne

V Evropě prodalo Porsche od začátku roku do konce listopadu 70 509 aut, z toho 26 992 doma v Německu. Čína (54 302 aut) už předběhla USA, pro Porsche tradičně největší jednotlivý trh (47 819). Do nejlidnatější země světa tak míří bezmála čtvrtina veškeré produkce značky. 

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků