Porsche počítá s nástupcem Carrery GT, ještě rychlejším

Pokud jste nestihli našetřit potřebné finance pro nákup supersportovní Carrery GT, nemusíte zoufat. Automobilka totiž připravuje další vůz, který má na Carreru GT navázat. V této dekádě to již nestihne, ovšem již v roce 2011 chce Porsche představit novinku.
 
Půjde o stejně zaměřený vůz, tedy o nejrychlejší a nejvýkonnější Porsche všech dob určené pro běžný provoz. Pohánět jej bude desetiválec umístěny ve středu vozu, který bude svůj výkon přenášet na zadní kola novou dvouspojkovou převodovkou DSG.
 
Výkon vozu by měl atakovat hranici 640 koní, zrychlení na stovku se odehraje do 3,7 s a maximální rychlost pokoří 345 km/h. Vše je tedy lepší, než u Carrery GT.
 
Přestože jde o první informace lze je brát poměrně vážně. Porsche oznámilo, že hodlá jednou za čas, přivádět na trh speciály, které budou velmi exkluzivní a odlišené od běžné produkce. Protože před nedávnem skončil prodej Carrery GT je jasné, že se již v brzké době začne pracovat na nástupci, který, aby měl úspěch, musí přinést něco navíc.
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků