Trochu porsche uz byl i kdysi davno seat (motory a design):-D
hej to bol, no vtedy stal uplne za hovno! Teraz ked patri VW je to aspon auto, vtedy to bolo len pravidelne priblizovadlo do servisu!:-O
Pan Ondrašík asi usiluje o místo v Blesku a toto je odrazový stupínek
Velice povedená poznámka......bravo :-D mozna jeste do Aha! dobrej :-P
Piech ovládá Porsche a s novými manažery i VW. 30% mu bohatě stačí na zákulisní moc, na zbytek nemá peníze. Přez VW ovládá i MAN a Scanii, i když metodou 30% z 30% z 30%, takže mu na MAN stačí v podstatě směšná 3%. Teď bude 10-20 let pomalu tunelovat, a nakonec nashromáždí tolik peněz, že si všechny ty firmy bude moci i skutečně koupit, a nebude už muset obírat malé akcionáře co vlastní 70% těch podniků.
Jak si nekdo muze psat takhle naprosto jasne lzi hned v tiutulku?!?!?!? Co je tohle za bulvar...
To není lež, pouze se jedná o neschopnost autora článku.
Proboha vždyť je to aspoň podle prohlášení Porsche úplně jinak! Porsche sice chce navýšit podíl, ale o zbytek nemá zájem - podle zákona však musí podat nabídku na odkup ostatních akcií, jelikož je ale nechce, tak je ta nabídka právě na takové úrovni.
Ekonomická analýza redaktora Ondrášíka je dechberoucí.
Proboha zamyslete se! To uz neni bulvarni maniplace se slovicky, to je uplne totalni dezinformace. Porsche zadny VW neovladne, alespon ne v blize dobe! Porsche muselo ucinit nabidku na odkup akcii, proto nabidlo nejakou sumu danou zakonem. Z te je celkem jasne, ze o zbytek nema (momentalne a za techto podminek) zajem. Paklize ovsem akcionari tuto nabidku nebudou akceptovat, muze Porsche kdykoli pozdeji akcie kupovat v jakemkoli mnozstvi a za jakoukoli cenu.
Podíval jsem se k tomuto tématu ještě na www.auto.cz a dozvěděl se víc. Víc faktů, méně senzace.
Hmm, tak tam pozdravuj... B-]
No to su skvele zakony, fakt! Takze mozno stovky akcionarov (alebo mozno len desiati akcionari), ktori dokopy vlastnia 70% akcii ich *musia* ponuknut na odpredaj, a to so zakonom stanovenou stratou (za 90% trznej hodnoty, krasny priklad ako behom 1 dna prist nie vlastno vinou o 10% majetku), pretoze niekto iny ma 30%. V kazdej normalnej spolocnosti by rozhodovacie pravo malo tych 70%, alebo minimalne 51%. Tomu sa tusim vravi "vlada mensiny", ale s tym maju tusim v Nemecku uz bohate skusenosti...
Co to placas :-D Porsche MUSI nabidnout ostatnim akcionarum odprodej akcii, ostatni akcionari MUZOU nebo NEMUSI akcie prodat. Porsche ma jen povinnost ucinit nabidku na odkup akcii, vzhledem k tomu ze nabidlo mensi nez trzni cenu, tak po tech zbyvajicich 70% asi moc netouzi. ;-)
Omyl. Pokud bych měl akcie VW a chtěl je prodat, pak je MUSÍM napřed nabídnout Porsche, a ta má možnost je odkoupit za 90% jejich tržní hodnoty - čili jsem ztratil 10% z ceny. Alespoň tak to vyplývá z článku, ale příjde mi to volaké čudné. :-)
Tak jsem si doplnil vzdělání a beru zpět, co jsem napsal. V článku to je špatně.
Ale už vidím xicht někoho až vyleze z porsche a vedle něj bude Fabka a ta onálepkovaná PORSCHE GROUP apod.....B-]
Ono už teď vypadá trochu divně, když Fabie mají na zadním skle velký nápis PORSCHE - PRAHA - NĚCONaštěstí už většina ví, že takto označené auto patří nebohým majitelům, kteří si vybrali špatného prodejce ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.