Porsche Panamera ve všech třech verzích (spy photos)

Špionážní fotografie Porsche Panamera se objevují na AutoRevue.cz již poněkolikáté. Další ze série fotografií pochází ze severního Švédska a přináší hned pohled na všechny tři verze, které půjdou do prodeje – klasická Panamera, Panamera S a Panamera Turbo.

Oficiální premiéra nového modelu by se měla odehrát příští rok na autosalonu v Ženevě. Panamera má za cíl stěžit život především Mercedesu CLS a nezlekne se ani připravovaného Astonu Martin Rapide.

Základní Panamera bude vybavena šestiválcem o objemu 3,6 l s výkonem 300 koní, který pochází z dílen Volkswagenu. Ostatní motory jsou již od inženýrů Porsche – Panamera S s osmiválcem 4,8 l o výkonu 405 koní, verze Turbo bude podstatně výkonnější a na zadní kola bude posílat až 560 koní. To je proti konkurenčnímu CLS63 AMG výhoda – jeho osmiválec ze sebe dává 514 koní, i když bez přeplňování. Později se má objevit také hybridní verze.

Cíl Porsche je vskutku odvážný – postavit sporťák, který může sloužit jako pohodlný rodinný vůz pro čtyři osoby a se zavazadlovým prostorem o objemu cca 450 litrů. Jak se mu to povede, se dozvíme až příští rok. Každopádně automobilka si od Panamery slibuje mnoho. Každoročně má v plánu prodat 20 tisíc kusů, což by znamenalo prolomení bariéry 100 tisíc celkově vyrobených vozidel ročně.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Panamera

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Panamera S

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
A nakonec nejsilnější Turbo

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků