Porsche Panamera ve všech třech verzích (spy photos)

Špionážní fotografie Porsche Panamera se objevují na AutoRevue.cz již poněkolikáté. Další ze série fotografií pochází ze severního Švédska a přináší hned pohled na všechny tři verze, které půjdou do prodeje – klasická Panamera, Panamera S a Panamera Turbo.

Oficiální premiéra nového modelu by se měla odehrát příští rok na autosalonu v Ženevě. Panamera má za cíl stěžit život především Mercedesu CLS a nezlekne se ani připravovaného Astonu Martin Rapide.

Základní Panamera bude vybavena šestiválcem o objemu 3,6 l s výkonem 300 koní, který pochází z dílen Volkswagenu. Ostatní motory jsou již od inženýrů Porsche – Panamera S s osmiválcem 4,8 l o výkonu 405 koní, verze Turbo bude podstatně výkonnější a na zadní kola bude posílat až 560 koní. To je proti konkurenčnímu CLS63 AMG výhoda – jeho osmiválec ze sebe dává 514 koní, i když bez přeplňování. Později se má objevit také hybridní verze.

Cíl Porsche je vskutku odvážný – postavit sporťák, který může sloužit jako pohodlný rodinný vůz pro čtyři osoby a se zavazadlovým prostorem o objemu cca 450 litrů. Jak se mu to povede, se dozvíme až příští rok. Každopádně automobilka si od Panamery slibuje mnoho. Každoročně má v plánu prodat 20 tisíc kusů, což by znamenalo prolomení bariéry 100 tisíc celkově vyrobených vozidel ročně.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Panamera

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Panamera S

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
A nakonec nejsilnější Turbo

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků