Porsche Panamera V6: Panamera Junior na prvním videu

Zařazení modelu Panamera do nabídky Porsche v nás vyvolává rozpaky již dlouho. Velký, těžký vůz luxusního charakteru nejde s tradicemi automobilky vůbec dohromady a po Cayenne je jen dalším z modelů, který využívá image značky bez ohledu na faktický charakter samotného vozu.

Ale v posledních letech nám nezbylo než si na existenci Panamery zvyknout a přijmout ji jako fakt. Tento týden ovšem Porsche zašlo ještě dále a představilo variantu Panamera V6, ze které příznivcům automobilky zůstává rozum stát. Model, u kterého se automobilka chlubí snad už jen průměrnou spotřebou paliva a zdůrazňuje možnost objednání „ekologických” pneumatik (tedy pneumatik s citelně omezenými funkčními vlastnostmi výměnou za drobné snížení spotřeby paliva), nemá s Porsche společného snad už vůbec nic.

Pokud tento model přesto shledáváte z jakéhokoli důvodu zajímavým, můžete si jej nyní prohlédnout i na prvním videu. To se z nějakého důvodu dostalo do éteru bez zvuku a někteří novináři tak rychle našli další důvod, jak si z Panamery V6 utahovat - když už nic jiného, je alespoň extrémně tichá...

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků