akoze toto auto je pre mna absolutne nevkusne...a priam ma odpudzuje...ta zadna cast vyzera hrozne...uplne divny tvar ma to auto...a neviem si predstavit toto auto v drifte...ten pohlad by bol asi taky ako keby som driftoval s Aviou...ale to je len moj nazor...podla mna technika je na spickovej urovni ale to auto sa mi nepaci...akoze spredu je celkom pekne-mi pripomina krokodila tak ako Cayman ale ten zadok absolutne fuj...ludia to kupuju len za to ze je to Porsche
Pokud by mi ho nutili za půl mega, tak si nechám říct.:-D
Kupující těchhle aut jsou zvláštním druhem lidí, kteří k penězům přišli nějak divně. Poctivě vydělávající člověk zná hodnotu peněz a nemá potřebu si něco takového kupovat nebo si tím něco dokazovat. Seděl jsem v tom a jako něco extra mi to nepřipadá. Vzhledově to vypadá jako obluda, ostatně stejně jako většina německých sportovních aut, ale lidé co si to kupují, bývají sami také lidské obludy, takže chápu, že se jim to líbí, protože to sedí k jejich životnímu stylu.
:-O Martine trefa !!!Já k těm obludám patřím, a jsem rád že nás máš rád. Že ti platíme spoustu věcí které potřebuješ Ty a tvoje rodina .R
Nechápu tyhle kecyjenom u nás v republice se každej myslí, že ten kdo vydela vic penez tak je nekde ukradl.Je to typicka vlastnost čechů kteří umí jen sedět v hospodě a vykladat kraviny. V ty dobe jeste jsou jini v praci a makaji. Ja třeba delam v prumere 10-12 hodin denne abych se mel dobre a z těchle keců je mi nablití. Kdyz si nekdo koupi drahy auto tak je automaticky podvodnik a nezna hodnotu penez?
a já s Martinem částečně souhlasím, znám osobně majitele firem s 500 mil. obratem a ziskem 1a, a stačí jim obyčejná A6 či 5 bavor... B-]
Pokud se soudruhem Martinem souhlasis, pak z tveho prispevku nutne vyplyva, ze kdyby si koupil na vikendy Ferrari, bude to znamenat, ze si "neco dokazuje"? Svata prostoto.
Ze je to auto hnusne neznamena, ze kupujici prisli k penezum "nejak divne". Poctive vydelavajici clovek, ktery tak vydelava treba 500k mesicne si koupi auta, na ktere ma, nic nedokazuje. To se povetsinou tyka lidi z uplne jine prijmove kategorie.
Důležité je, že sportovní sedan, by měl i sportovně jezdit... a mám pocit, že to Panamera asi úplně umět nebude (sprint z 0 na 100 není to o čem mluvím).Prim hraje:http://auto.idnes.cz/petimetrova-motokara-vystreli-pana-reditele-na-stovku-za-pet-sekund-1is-/auto_testy.asp?c=A100118_164341_auto_testy_fdvBohužel je tohle auto mimo moje fin. možnposti a ještě nějaký pátek bude...Ale mí ty tři melouny.. a muset za ně koupit auto... pak volba je jasná...P.S. Jaguar bych sem netahal, ten nemá tady co nabídnout... Pokud si myslel Aton.. pak snad v budoucnu ano...
Ale ja osobne (keby som mal tie peniaze :)) dam prednost Maserati Quattroporte
V itálii stačí zadokolka, ale tady jedině limuzína 4x4.
já ne protože má tu hroznou sekvenční převodovku
vies keby si si vyberal medzi Quattroporte a Panamera tak series na udaje. To nieje ako Fabia vs Sandero kde pozeras na akej somarine usetris par dukatov, proste to je o tom co sa ti viac paci a po com viac tuzis :-)
Na tohle jsem taky zvedavej. Na srovnani automatu v Panamere s automatem v QP v podani Jirky se tesim:-D
Co prosím?Napíšeš nám k tomu něco víc? ;-)
Panamera je marketingový zásah do černého. Je spousta zákazníků, kteří obvykle kupovali a8, s, 7, ale přitom nechcou tak anonymní auta. Mají zájem o něco extra, ale rádi by německou kvalitu, bojí se italských a britských aut ,jako maserati nebo jaguár. A panamera je přesně to co jim vyhoví.
Je smutne, ze mas tentokrat pravdu. Tahle obluda je bohuzel stejna trefa, jako Cayenne, kteremu se z nabidky Porsche take nejvice podoba. Sportovni je na tom akorat jmeno, ale jinak je to proste jen dalsi vcelku nudna limuzina. Coz je vlastne to, co majitele s/a8/7 chteji, nudne auto ktere jim ale propujci auru vyjimecnosti. Maserati je o tridu lepsim autem, ale je to tezka exotika. Jaguar bych sem netahal, ten nema v teto tride co nabidnout.
Skyline jsem schopen ti zaridit klidne projizdku s panamerou turbo, je to sice dvou tunove auto, ale nudne neni ani v nejmensim. Ano, neni to lotus, ale je to neskutecne dotazene auto. vzdy bude bojovat s fyzikou, ale uprimne receno ty tlachy o nudnosti tu zasadne pronasi ti, co to auto videli tak mozna z deseti metru pres vylohu. chapu, ze tvuj akord je zabavnejsi o tom zadna.
Jinak jeste dodma jednu vec skyline. Panamera neni sportak, je to vykonna, superluxusni limuzina z dilny Porsche. Je tak rychla, ze na ni nestaci 99,9% vozoveho parku, je neskutecne komfortni, ticha, vyzyvava, luxuni apod. presne takova, jaka ma byt. Ale pochybuji, ze toto pochopis, protoze u tebe vse co je porsche musi byt super zabavne. Ale u tebe jsme si uz zvykli, ze nechapes.
:-D Radku, tvoje tlachani a predstava vlastni vyjimecnosti me dojimaji k slzam nefalsovaneho ranniho smichu:-D:-DPanamerou Turbo jsem jel. Je to nuda. Tecka. Ze ty to nechapes, ze tady blabolis vyctene reci z internetovych testu a snazis se me presvedcit, ze to auto je uplne jine, nez ve skutecnosti je, to je fakt wolffovina par excellence:-DPS: ano, rychla je. Ale to je kdejaka jina limuzina taky. Panamera je sice o neco ryhlejsi, nez konfekce od BMW (750i), ale nudna je uplne stejne. PPS: ja ti sice projizdku s Quattroporte GT S zaridit nemuzu, ale doporucuji, aby sis ji zaridil sam (teda aby sis ji SKUTECNE zaridil, ne abys jen tlachal jak o Panamere rozumy z autowebu). Pak bys pochopil, o cem mluvim. Maserati je zcela jina liga.
Samozřejmě chápu, že každý má svůj názor, ale srovnávat Porsche s Maserrati? A bavit se tady o designu? Vždyt Quattroporte GT S je mnohem, ale MNOHEM designově vzadu než Panamera. Pokud se podívám na interiér, tak Quattroporte GT S je přímo hnusné zevnitř. Nedal bych za ten interiér ani 300 tisíc. Porsche je jak knihovna zevnitř.A jízdní vlastnosti? Je potřeba tady řešit jestli auto má 400 nebo 600 koní nebo jestli drží v zatáčce při 190? Stejně si majitel toho auto nekupuje to auto kvuli rychlosti. Spíše se dívá na zrychleji a prestige. Takže beru Tvůj názor, ale Quattroporte GT S je hnus!!! a srovnáváš jabka s hruškama..
Dulezite je to, co chteji zakaznici a ti chteji presne to co nabizi Panamera. Ma sportovni jmeno Porsche, ma to 4 dvere pro rodinu (obcas i tatinek veze prcka do skolky) a do kufru se taky neco vleze - nemyslim cement :-D . Image take slusna. Ja myslim, ze skutecna trefa do cerneho. Ja vim, nema to mozna nejlepsi sportovni podvozek, ale kdo z majitelu s tim bude driftovat na okruhu a predvadet sve ridicske umeni ?
Nudná?? Beru, že nemusí padnout do oka každému, ale nudný design vypadá jinak. Třeba taková A8 je podle tebe víc vzrušující?
Myslim, ze z meho prispevku je jasne patrne, ze nemluvim o designu, ten oznacuji za skaredy (viz slovo "obluda"). Jizdne je vsak Panamera asi tak zabavna (neboli nudna), jako ostatni luxusni limuziny (a8/ls/7/s).
No já jsem s ní nejel, takže nevím, ale i kdyby ano - co je na tom překvapivého? Proč by pětimetrová limuzína měla být zábavná?
Protoze je to Porsche? Protoze Maserati Quattroporte to umi na vybornou?Je smutne videt, kam az to fanousci Porsche dopracovali. Nejdriv omlouvaji Cayenne a ted uz jim ani nevadi, ze i sedan je jen nuda, zabalena do slavne znacky.
A co nový jaguar XJ? Prodávat se začne za pár měsíců a podle všeho bude důstojným konkurentem německé trojice (čtveřice?). AM Rapide bude cenou trochu jinde (v porovnání s Panamerou). Designove ovšem taktéž ;)
Rikam "nema"a to plati, "za par mesicu" neni ted. A i kdyz to bude dustojny souper audi, lexe nebo mb, stejne to nebude souper pro Porsche po strance image.
lebo minule v Autosalone na Prime vraveli, ze sa pocita, ze sa ich v Cechach preda za rok 50 kusov. Mali pravdu, to auto nebude stihat schadzat z vyrobneho pasu...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.