„Nevymysleli jsme sice sportovní sedan, ale udělali jsme z něj Porsche“, prohlásil předseda představenstva Oliver Blume během tiskové prezentace k  omlazenému Porsche Panamera , které jsme si představili na konci léta. Hlavní hvězdou prezentace byla především verze Turbo S, která v Nürburgringu zajela úžasný čas 7:29,81. Zdroj: Porsche

„Nevymysleli jsme sice sportovní sedan, ale udělali jsme z něj Porsche“, prohlásil předseda představenstva Oliver Blume během tiskové prezentace k omlazenému Porsche Panamera, které jsme si představili na konci léta. Hlavní hvězdou prezentace byla především verze Turbo S, která v Nürburgringu zajela úžasný čas 7:29,81. | Zdroj: Porsche

Pomohl jí k tomu dvakrát přeplňovaný motor V8, který produkuje výkon 463 kW (630 koní) a 820 N.m točivého momentu. V režimu Sport Plus tak auto dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 3,1 sekundy a maximálně může jet až 315 km/h. Bylo jasné, že až se auto dostane na trh, nebude úplně levné. Teď se ale můžeme konečně podívat na konkrétní čísla. Zdroj: Porsche

Pomohl jí k tomu dvakrát přeplňovaný motor V8, který produkuje výkon 463 kW (630 koní) a 820 N.m točivého momentu. V režimu Sport Plus tak auto dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 3,1 sekundy a maximálně může jet až 315 km/h. Bylo jasné, že až se auto dostane na trh, nebude úplně levné. Teď se ale můžeme konečně podívat na konkrétní čísla. | Zdroj: Porsche

Standardní Porsche Panamera Turbo S stojí  5.259.000 Kč , verze s prodlouženou karoserií Executive  5.644.000 Kč  a pohledný shooting brake Sport Turismo pak  5.340.000 Kč . U všech vozů si můžete vybrat metalízu zdarma, případně zvolit speciální lak za 101.300 Kč. Ve standardu jsou i 21palcová kola v designu 911 Turbo. Zdroj: Porsche

Standardní Porsche Panamera Turbo S stojí 5.259.000 Kč, verze s prodlouženou karoserií Executive 5.644.000 Kč a pohledný shooting brake Sport Turismo pak 5.340.000 Kč. U všech vozů si můžete vybrat metalízu zdarma, případně zvolit speciální lak za 101.300 Kč. Ve standardu jsou i 21palcová kola v designu 911 Turbo. | Zdroj: Porsche

O velmi bohaté standardní výbavě samozřejmě není pochyb, ale některé prvky, které byste možná považovali za samozřejmost, vozu chybí. Třeba za adaptivní tempomat se připlácí 55.220 Kč. K dispozici je pak třeba i noční vidění za 72.850 Kč. Nebude tak problém za plně vybavené auto dát přes sedm milionů korun. Zdroj: Porsche

O velmi bohaté standardní výbavě samozřejmě není pochyb, ale některé prvky, které byste možná považovali za samozřejmost, vozu chybí. Třeba za adaptivní tempomat se připlácí 55.220 Kč. K dispozici je pak třeba i noční vidění za 72.850 Kč. Nebude tak problém za plně vybavené auto dát přes sedm milionů korun. | Zdroj: Porsche

Zájemci si svůj vůz mohou samozřejmě bohatě individualizovat. Nechybí spousta doplňků z karbonu, sportovní pakety či sportovní koncovky výfuků. Pro vylepšení jízdních vlasností můžete sáhnout i po karbon-keramických brzdách. Zdroj: Porsche

Zájemci si svůj vůz mohou samozřejmě bohatě individualizovat. Nechybí spousta doplňků z karbonu, sportovní pakety či sportovní koncovky výfuků. Pro vylepšení jízdních vlasností můžete sáhnout i po karbon-keramických brzdách. | Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

Pomohl jí k tomu dvakrát přeplňovaný motor V8, který produkuje výkon 463 kW (630 koní) a 820 N.m točivého momentu. V režimu Sport Plus tak auto dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 3,1 sekundy a maximálně může jet až 315 km/h. Bylo jasné, že až se auto dostane na trh, nebude úplně levné. Teď se ale můžeme konečně podívat na konkrétní čísla. Zdroj: Porsche
Standardní Porsche Panamera Turbo S stojí  5.259.000 Kč , verze s prodlouženou karoserií Executive  5.644.000 Kč  a pohledný shooting brake Sport Turismo pak  5.340.000 Kč . U všech vozů si můžete vybrat metalízu zdarma, případně zvolit speciální lak za 101.300 Kč. Ve standardu jsou i 21palcová kola v designu 911 Turbo. Zdroj: Porsche
O velmi bohaté standardní výbavě samozřejmě není pochyb, ale některé prvky, které byste možná považovali za samozřejmost, vozu chybí. Třeba za adaptivní tempomat se připlácí 55.220 Kč. K dispozici je pak třeba i noční vidění za 72.850 Kč. Nebude tak problém za plně vybavené auto dát přes sedm milionů korun. Zdroj: Porsche
Zájemci si svůj vůz mohou samozřejmě bohatě individualizovat. Nechybí spousta doplňků z karbonu, sportovní pakety či sportovní koncovky výfuků. Pro vylepšení jízdních vlasností můžete sáhnout i po karbon-keramických brzdách. Zdroj: Porsche
18
Fotogalerie

Porsche Panamera Turbo S dorazilo na český trh. Připravte si velký balík peněz!

Porsche Panamera Turbo S vás zahrne luxusem a umí jet rychlostí až 315 km/h. Dynamika supersportu však samozřejmě není levná.

„Nevymysleli jsme sice sportovní sedan, ale udělali jsme z něj Porsche“, prohlásil předseda představenstva Oliver Blume během tiskové prezentace k omlazenému Porsche Panamera, které jsme si představili na konci léta. Hlavní hvězdou prezentace byla především verze Turbo S, která na Severní smyčce Nürburgringu zajela úžasný čas 7:29,81.

Pomohl jí k tomu dvakrát přeplňovaný motor V8, který produkuje výkon 463 kW (630 koní) a 820 N.m točivého momentu. V režimu Sport Plus tak auto dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 3,1 sekundy a maximálně může jet rychlostí až 315 km/h. Bylo jasné, že až se auto dostane na trh, nebude úplně levné. Teď se ale můžeme konečně podívat na konkrétní čísla.

Standardní Porsche Panamera Turbo S stojí 5.259.000 Kč, verze s prodlouženou karoserií Executive vychází na 5.644.000 Kč a za pohledný shooting brake Sport Turismo dáte 5.340.000 Kč. U všech vozů si můžete vybrat metalízu zdarma, případně zvolit speciální lak za 101.300 Kč. Ve standardu jsou i 21palcová kola v designu 911 Turbo.

O velmi bohaté standardní výbavě samozřejmě není pochyb, ale některé prvky, které byste možná považovali za samozřejmost, vozu chybí. Třeba za adaptivní tempomat se připlácí 55.220 Kč. K dispozici je pak třeba i noční vidění za 72.850 Kč. Nebude tak problém za plně vybavené auto dát přes sedm milionů korun.

Zájemci si svůj vůz mohou bohatě individualizovat. Nechybí spousta doplňků z karbonu, sportovní pakety či sportovní koncovky výfuků. Pro vylepšení jízdních vlasností můžete sáhnout i po karbon-keramických brzdách.

Porsche Panamera Turbo S: Technické údaje a české ceny
Motor V8
Objem [cm3] 3996
Výkon [kW/ot.min] 463/6000
T. moment [N.m/ot.min] 820/2300-4500
Zrychlení [s] 3,1
Max. rychlost [km/h] 315
Převodovka 8PDK
Komb. Spotřeba [l/100 km] 13,0
Cena Turbo S [Kč] 5.259.000
Cena Turbo S Executive [Kč] 5.644.000
Cena Turbo S Sport Turismo [Kč] 5.340.000

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud