Porsche Panamera Turbo jako „Prior600“: kompozity v akci

Německá ladičská společnost Prior Design přichází se sadou doplňků pro model Porsche Panamera.

U Prior Designu se neštítí žádné předlohy, ovšem prim mezi jejich stavbami obvykle hrají vozy z Mnichova (připomeňme alespoň jejich interpretaci modelu BMW 1 Coupé). Nyní se ale v Kamp-Lintfortu zaměřili na sedan Porsche Panamera Turbo, z nějž vyšlechtili stavbu nazvanou Prior600. Nic světoborného ale nečekejte, jde opět hlavně o spoilery a kola.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche Panamera Turbo jako Prior600

Na první pohled si na novince všimneme především sady aerodynamických prvků zahrnující hlavně přepracované nárazníky, členitější kapotu, prahové obklady nebo integrované přítlačné křídlo na zádi. Tyto díly mohou být vyrobeny z duraflexu (PVB), nebo z uhlíkových kompozitů.

Vůz na snímcích navíc stojí na kolech s dvaadvacetipalcovými ráfky a opatřen je speciálním výfukem z nerezové oceli s klapkami pro regulaci zvuku motoru. K dispozici jsou také přepracované závěsy kol opatřené stavitelnými jednotkami KW. Ceny zatím zveřejněny nebyly, ovšem na požádání vám je u Prior Designu jistě rádi alespoň naznačí.

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 950 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 780 000 Kč
Porsche Cayenne 4,8
Rok výroby: 2012
Stav: 97 358 km
Cena: 1 350 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 390 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 476 km
Cena: 280 000 Kč
Porsche Boxster 2,7
Rok výroby: 2006
Stav: 58 037 km
Cena: 600 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků