Porsche Panamera stihl osud Škody Superb: září jako taxi

Vystoupíte z business class a po průchdou odbavovací halou očekáváte odvoz do svého pětihvězdičkového hotelu. Jste v USA, ale nemusíte se obávat desítky let starých Lincolnů Town Car. Pokud máte objednáno ubytování v jednom z newyorských hotelů Gansevoort na Manhattanu nebo Park Avenue, po 15. srpnu usednete do vozu Porsche Panamera 4S. Cena tohoto svezení je pochopitelně zahrnuta v ceně pobytu. „Těšíme se na proměnu vnímání městského cestování ze strany zákazníků sítě hotelů Gansevoort,“ tvrdí Detlev von Platen, šéf divize Porsche Cars North America. „Je nám jasné, že jízda jedním z největších měst světa na zadním sedadle prostorného vozu Porsche Panamera dokáže potlačit všechny náznaky stresu.“

V tiskové zprávě se rovněž dočteme, že „v případě zájmu zajistí řidiči těchto vozů dopravu rychlostí na hranici místních dopravních předpisů“, což ale v praxi zřejmě narazí na nekončící zácpy proudů aut. Využití vozu v síti hotelů Gansevoort Group přitom není prvním využitím Panamery coby luxusního taxi - již dříve jsme se mohli dočíst o krátké službě Panamery Turbo v Hamburku v tradiční barvě slonové kosti a od té doby se objevilo několik dalších zmínek z celého světa. Toto je jen další z nich.

Panamera je zkrátka připravena postupně převzít titul nejprodávanějšího Porsche z rukou SUV Cayenne, neboť své zákazníky oslovuje prostorem pro cestujících na zadních sedadlech i jejich zavazadla, karoserie hatchback přitom není v konfrontaci s tradicí Porsche o nic méně bizarní než ohromné SUV Cayenne.

A v tomto případě je třeba zmínit český Superb, jehož budoucí existenci ze zatracení ze strany Volkswagenu vytrhly právě ohromné flotilové zakázky světvých taxislužeb a hotelových servisů. I takové mohou být konce sedanů značek, kterým tato třída svojí povahou jaksi neodpovídá...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche jako vůz hotelové služby nebo taxík? Zvykejme si.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

TEST Fiat 500e HB La Prima: Chytne za srdce a ve městě je k neutahání

Fiat 500e La Prima (87 kW)

Fiat 500e je dalším elektromobilem do města, který vysokou cenu techniky balí do luxusního kabátku a přichází s řadou krásných detailů. Má ale na to rovnat se s Hondou e?

včera | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
TEST Ford Focus 3d 2.0 ZETEC: Vůz roku 1999 už jen kvete. Jak si vedl 20 let zpět?

Ford Focus 3d 2.0 ZETEC

Ford Focus první generace, evropské Auto roku 1999, vypadá i v dnešní době dobře. Rozhodně zajímavěji než jeho zatím poslední následovník z roku 2018. Připomeňte si test třídveřové verze, který v roce 2001 přinesli kolegové z Auto.cz

24.  7.  2021 | Tomáš Zajíček | 15 příspěvků
První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Hyundai Ioniq 5

Hyundai podobně jako další značky přijíždí s vlastní rodinou elektrických aut. Jmenuje se Ioniq a jejím prvním zástupcem je kompaktní crossover s krásným retro designem. Už jsme ho vyzkoušeli.

22.  7.  2021 | David Bureš | 54 příspěvků