Porsche Panamera Sport Turismo už má české ceny. Začíná na 2 730 000 Kč

Všechny nabízené exempláře novinky od Porsche budou mít pohon všech kol a automatickou převodovku PDK.

Přesně 110 000 Kč v případě základních variant obou vozů je v současnosti rozdíl mezi klasickým vozem Porsche Panamera a novou karosářskou verzí, což je Panamera Sport Turismo. Nejméně tedy za tento vůz zaplatíte 2 730 000 Kč.

Sport Turismo je "kus auta". Na délku měří bez jednoho milimetru 505 centimetrů, šířka činí 1937 milimetrů a výška 1428 milimetrů. Rozvor dosáhl 2950 milimetrů. Prakticky založené lidi potěší, že kufr má objem 520 litrů.

Základní verzí je Panamera 4. Pod kapotou má zážehový třílitrový přeplňovaný šestiválec s výkonem 330 koní.

Test ojetiny SUV Porsche Cayenne: Díra na peníze? Ano i ne

Test ojetiny SUV Porsche Cayenne: Díra na peníze? Ano i ne

V sériové výbavě je automatická dvouzónová klimatizace, elektricky nastavitelné přední sedačky, multimediální systém s navigací, přední i zadní parkovací senzory, tempomat, elektricky ovládané víko zavazadlového prostoru a devatenáctipalcová kola z lehkých slitin. Samozřejmě také pohon všech kol a automatická převodovka PDK.

Další nabízenou variantou je Panamera 4S, která už využívá z šestiválcového motoru až 440 koní. Cena tohoto vozu začíná na úrovni 3 350 000 Kč.

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Dále jsou v nabídce ještě 4S diesel s osmiválcem, hybiridní 4 E-hybrid, která je s 462 koni překvapivě druhá nejlevnější - stojí 3 130 000 Kč.

Na vrcholu nabídky je pak Panamera Turbo, kterou pohání dvojnásobně přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec. Řidič pak může využít potenciál 550 koní. Tomu odpovídá i cenovka 4 410 000 Kč.

Na obsáhlou galerii snímků nového modelu se můžete podívat zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků