Porsche Panamera Sport Turismo už má české ceny. Začíná na 2 730 000 Kč

Všechny nabízené exempláře novinky od Porsche budou mít pohon všech kol a automatickou převodovku PDK.

Přesně 110 000 Kč v případě základních variant obou vozů je v současnosti rozdíl mezi klasickým vozem Porsche Panamera a novou karosářskou verzí, což je Panamera Sport Turismo. Nejméně tedy za tento vůz zaplatíte 2 730 000 Kč.

Sport Turismo je "kus auta". Na délku měří bez jednoho milimetru 505 centimetrů, šířka činí 1937 milimetrů a výška 1428 milimetrů. Rozvor dosáhl 2950 milimetrů. Prakticky založené lidi potěší, že kufr má objem 520 litrů.

Základní verzí je Panamera 4. Pod kapotou má zážehový třílitrový přeplňovaný šestiválec s výkonem 330 koní.

Testy | Ojetiny | SUV | Off-roady | Porsche

Test ojetiny SUV Porsche Cayenne: Díra na peníze? Ano i ne

V sériové výbavě je automatická dvouzónová klimatizace, elektricky nastavitelné přední sedačky, multimediální systém s navigací, přední i zadní parkovací senzory, tempomat, elektricky ovládané víko zavazadlového prostoru a devatenáctipalcová kola z lehkých slitin. Samozřejmě také pohon všech kol a automatická převodovka PDK.

Další nabízenou variantou je Panamera 4S, která už využívá z šestiválcového motoru až 440 koní. Cena tohoto vozu začíná na úrovni 3 350 000 Kč.

Testy | Sportovní auta | Kupé | Porsche

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Dále jsou v nabídce ještě 4S diesel s osmiválcem, hybiridní 4 E-hybrid, která je s 462 koni překvapivě druhá nejlevnější - stojí 3 130 000 Kč.

Na vrcholu nabídky je pak Panamera Turbo, kterou pohání dvojnásobně přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec. Řidič pak může využít potenciál 550 koní. Tomu odpovídá i cenovka 4 410 000 Kč.

Na obsáhlou galerii snímků nového modelu se můžete podívat zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků