Porsche Panamera Sport Turismo už má české ceny. Začíná na 2 730 000 Kč

Všechny nabízené exempláře novinky od Porsche budou mít pohon všech kol a automatickou převodovku PDK.

Přesně 110 000 Kč v případě základních variant obou vozů je v současnosti rozdíl mezi klasickým vozem Porsche Panamera a novou karosářskou verzí, což je Panamera Sport Turismo. Nejméně tedy za tento vůz zaplatíte 2 730 000 Kč.

Sport Turismo je "kus auta". Na délku měří bez jednoho milimetru 505 centimetrů, šířka činí 1937 milimetrů a výška 1428 milimetrů. Rozvor dosáhl 2950 milimetrů. Prakticky založené lidi potěší, že kufr má objem 520 litrů.

Základní verzí je Panamera 4. Pod kapotou má zážehový třílitrový přeplňovaný šestiválec s výkonem 330 koní.

Test ojetiny SUV Porsche Cayenne: Díra na peníze? Ano i ne

Test ojetiny SUV Porsche Cayenne: Díra na peníze? Ano i ne

V sériové výbavě je automatická dvouzónová klimatizace, elektricky nastavitelné přední sedačky, multimediální systém s navigací, přední i zadní parkovací senzory, tempomat, elektricky ovládané víko zavazadlového prostoru a devatenáctipalcová kola z lehkých slitin. Samozřejmě také pohon všech kol a automatická převodovka PDK.

Další nabízenou variantou je Panamera 4S, která už využívá z šestiválcového motoru až 440 koní. Cena tohoto vozu začíná na úrovni 3 350 000 Kč.

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Dále jsou v nabídce ještě 4S diesel s osmiválcem, hybiridní 4 E-hybrid, která je s 462 koni překvapivě druhá nejlevnější - stojí 3 130 000 Kč.

Na vrcholu nabídky je pak Panamera Turbo, kterou pohání dvojnásobně přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec. Řidič pak může využít potenciál 550 koní. Tomu odpovídá i cenovka 4 410 000 Kč.

Na obsáhlou galerii snímků nového modelu se můžete podívat zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

dnes | Radek Pecák | 3 příspěvky
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků